مجلس اجازه مذاکره با دشمن را به هیچ کسی نمی دهد

اخبار سیاسی- حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه کار نمایندگان انقلابی و جهادی مجلس یازدهم است .

وی افزود: مجلس یازدهم به هیچ عنوان اجازه مذاکره با دشمنان را به کسی نخواهد داد زیرا معتقدیم که مذاکره باعث حل مشکلات نمی شود و همانطور که در گذشته دیدیم مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت نداشت.

همتی تاکید کرد: اینکه عده ای مشکلات اقتصادی کشور را به مذاکرات موشکی بخواهند گره بزنند به دنبال تحریف در آدرس دادن به حل مشکلات هستند. هیچ نوع مذاکره درباره موشکی با هیچ کشوری انجام نخواهد داد زیرا توان موشکی ما توان بازدارندگی می باشد و اصلا این موضوع قابل مذاکره نیست.توان موشکی خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و از آن کاملا دفاع می کنیم.

این نماینده مجلس یازدهم درباره اولویت اصلی برنامه های مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز مردم با مشکلات بسیار زیاد اقتصادی روبرو هستند که به خاطر سوء مدیریت برخی مسئولان است. مجلس حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را اولویت اصلی خود قرار داده و می خواهد معیشت مردم بهبود یابد.

همتی با اشاره به تصویب کلیات طرح مالیات بر خانه های خالی توسط مجلس یازدهم گفت: طرح مالیات بر خانه های خالی توسط نمایندگان به تصویب رسید و این مسله اقدام مهمی در آشفته بازار این روزهای مسکن است.

وی افزود: متاسفانه عده ای سودجو با خالی نگه داشتن خانه های خود بازار مسکن را با هرج و مرج روبرو کرده اند که با اخذ مالیات باعث می شود مجبور شوند خانه های خالی را یا اجاره داده و یا بفروشند و عرضه در بازار مسکن بیشتر شده و باعث کاهش اجاره بها و قیمت مسکن می شود.