پیوستن عشایر شرق سوریه به انتفاضه ضد اشغالگری آمریکا

عشایر اهل منطقه «السبخه» در استان «الرقه» شرق سوریه هم حمایت خود را از هر مقاومتی برای آزادسازی اراضی سوریه از چنگ اشغالگران آمریکایی و مزدوران آنها اعلام و تاکید کردند که به انتفاضه عشیره «العکیدات» و دیگر عشایر دیر الزور در برابر مکر و سلطه‌گری شبه نظامیان کُرد مورد حمایت آمریکا ملحق می‌شوند.

اخبار بین الملل- بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فرزندان عشایر السبخه در بیانیه‌ای که در یک تجمع برای همبستگی با عشایر دیر الزور آن را قرائت کردند، گفتند که با همه قدرت، قاطعیت و صلابت از هر مقاومتی برای آزادسازی هر وجب از خاک سوریه از هر گونه اشغالگری حمایت می‌کنند تا سرزمین سوریه به مردم شریف آن و ثروت هایش به آغوش این میهن بازگردد.

عشایر السبخه هم جنایت ترور شیوخ عشایر و چهره‌های ملی و اجتماعی را محکوم کردند و گفتند که حضور باندهای شبه نظامی کُرد مورد حمایت اشغالگران آمریکایی خود اشغالگری است.

فرزندان عشایر السبخه بر وفاداری کامل سوریه به خاک و سرزمین سوریه و رهبری آن بشار اسد تاکید کردند و گفتند که از هر گونه قول یا عملی که برای آزادسازی این سرزمین از لوث تروریسم و اشغالگری باید همواره حمایت می‌کنند.