با هیچ کس تعارف و شوخی نداریم

حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان به مناسبت هفته دولت نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث ایجاد اشتغال در منطقه با هیچ کس تعارف نداریم؛ اظهار داشت: سرمایه گذارانی که برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری به این شهرستان می آیند، مسئولین شهرستان همکاری لازم را با آنها به عمل آورند و قبل از دادن جواب منفی به استعلامات حتماً با فرماندار محترم شهرستان هماهنگی کنند.

اخبار سیاسی- بر اساس این گزارش با تأکید بر ضرورت پیگیری مشکلات و خواسته های مردم توسط مسئولان شهرستان گفت: اداراتی که برای توسعه شهرک صنعتی و ایجاد اشتغال مرتبط هستند باید هماهنگی های لازم را در سطح شهرستان داشته باشند؛ چرا که در بحث اشتغال با هیچ کس تعارف و شوخی نداریم.

وی سپس با اشاره به اینکه مردم بخصوص افراد بیکار جامعه سخت در فشار هستند؛ افزود: لازم است برای ایجاد اشتغال در شهرستان تلاش مضاعف نماییم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکریم سرمایه گذاران در شهرستان ضروری است و همچنین ضرورت کارآمدی ادارات؛ گفت: هر قدر می توانیم باید برای ایجاد اشتغال بیشتر قدم برداریم.

باقری بنابی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث اشتغال و بیکاری در شهر ما تا حدودی نسبت به گذشته کمرنگ تر شده است، از این رو امیدواریم با تلاش هایی که در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری در سطح شهرستان انجام می شود، در ماه ها و سال های آتی شاهد جهش های خوبی در حوزه عمران، آبادانی و اشتغال در شهرستان بناب باشیم.

گفتنی است، شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و یکی از شهرهای مهم این استان در حوزه های کشاورزی، صنعت، حوزه و دانشگاه است.