روایت مقام سپاه قدس از حاج قاسم درباره مقاومت

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در حاشیه بازدید از موزه و سراسرنمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به گسترش روحیه دفاع مقدس در کشور اظهار داشت: اگر نگوییم که روحیه دفاع مقدسی جوانان امروز از جوانان دوران جنگ بیشتر است، قطعاً کمتر هم نیست ؛دستگاه‌های فرهنگی کشور تلاش‌های گسترده‌ای را برای حفظ این روحیه کرده‌اند، اما کارهای بر زمین مانده نیز بسیار است.

اخبار سیاسی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: امروز اگر ما بتوانیم توانمان را بالا ببریم و در حوزه فیلم، مستند، کتاب، شعر و... تلاشمان را گسترده‌تر کنیم و حتی در عرصه سینما محتوا را تقویت کنیم و کمیت را بالا ببریم، قطعاً در آینده نیروهای جوان و پا در رکاب آماده‌تری خواهیم

 شیرازی در خصوص تأثیر بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر سطح آگاهی جامعه گفت: آنچه در اینجا مشاهده کردم، دانش و معنویت مردم را بالا خواهد برد؛  این موزه می‌تواند آگاهی مردم را بالا ببرد و عظمت انقلاب اسلامی و بسیج جهانی اسلام را تبیین کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه درباره وضعیت جبهه مقاومت پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: به لطف الهی، حاج قاسم یک عظمتی آفرید و شوکتی به جبهه مقاومت داد که هیچ زمانی از بین نمی‌رود و این عظمت در آینده روشن‌تر خواهد شد.