سیم کارت رایگان کنترل شده به دانش آموزان بدهید

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مدیران آموزش و پرورش، اظهار داشت: ایشان در فرمایشهاتشان روی نتیجه کار تأکید داشتند که ملاک خروجی کار است و برای این کار هم باید شاخص داشته باشیم تا ببینیم که چقدر جلو رفته ایم.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه متأسفانه ما مسئولان سعی می کنیم حرف های رهبر انقلاب را تکرار کنیم و این درحالی است که عمل و نتیجه عمل مهم است گفت: چندی پیش مقام معظم رهبری گفتند اینکه بگوییم این کارها باید انجام بشود وظیفه رهبری است و دیگر مسئولان باید کار را انجام بدهند و گزارش کار بدهند.

بیگی نژاد با اشاره به بخش دیگری از بیانات رهبر انقلاب در جمع مدیران آموزش و پرورش افزود: همچنین تأکید ایشان روی نوع خروجی آموزش و پرورش بود که می بایستی افراد مومن، اندیشمند و دانشمند داشته باشیم که کار بلد باشند. وقتی فضای مجازی را تقویت کنیم و برنامه های عملیاتی را تضعیف کنیم آن وقت یک افراد بی هنر و ناتوانی به عنوان خروجی خواهیم داشت که شخصیت و رفتار آنها در آینده جای نگرانی دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با تأکید بر اینکه مؤثرترین فرد در تولید انسان مومن و توانمند، معلمی است که خود به این مسیر ایمان دارد، ادامه داد: بنابراین همه مسئولان وظیفه دارند برای جذب و کمک به اینچنین معلمانی تلاش کنند.

بیگی نژاد درباره بخش دیگری از بیانات رهبر انقلاب مبنی بر آسیب‌های آموزش فضای مجازی، ادامه داد: دانش‌آموزان در هنگام استفاده از شبکه شاد به یک سری اطلاعات غیراخلاقی و غیردینی دسترسی پیدا می‌کنند که لازم است مسئولان مربوطه و مجلس در این زمینه تمهیداتی بیندیشند و مثلاً با ارائه سیم کارت رایگان کنترل شده به دانش‌آموزان  این موضوع را کنترل کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش باید فضای مجازی را پایش کند، تصریح کرد: نباید اجازه داد این فضا به دانش‌آموزان آسیب بزند و کیفیت خروجی آموزش و پرورش در این فضای رها شده تخریب شود؛ به عنوان وکلای ملت تلاش خواهیم کرد نکات تأکید شده از سوی رهبر معظم انقلاب به جد در آموزش و پرورش رعایت و اجرا شود.