در آینده‌ نزدیک شاهد تغییرات مثبت بورس خواهیم بود

اخبار سیاسینایب رئیس دوم کمسیون اقتصادی مجلس در ارتباط با مشکلات بورس که درجلسه غیرعلنی روز یکشنبه بررسی شد، بیان کرد: «مجلس به منظور صیانت از اموال و حفظ حق و حقوق مردم با مسئولان دولتی برای رفع مشکلات تشکیل جلسه داد. در این جلسه نمایندگان به دنبال برطرف کردن نگرانی ها از جامعه و همچنین بازگشت بورس به روزهای اوج خود هستند.»

به گزارش افکارنیوز، سید کاظم موسوی، نایب رئیس دوم کمسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با «خبرنگار پایگاه خبری افکارنیوز» با اشاره به ورود مجلس به موضوع بورس بیان کرد:«روز یکشنبه در مجلس جلسه غیر علنی با حضور نمایندگان، رئیس بانک مرکزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و رییس سازمان بورس تشکیل شد. در این جلسه نمایندگان بر صیانت از اموال مردم تاکید کردند.»

وی ادامه داد که مجلس از حق و حقوق و اموال مردم دفاع خواهد کرد. اما جایگاه فعلی بورس نشانگر نیازبازار سرمایه  به تقویت زیرساخت ها است. در این جلسه چکش کاری هایی به منظورقدرتمند کردن بازار سرمایه میان مسئولان صورت گرفت که در آینده نزدیک مردم شاهد تغییرات مثبت در این بازار خواهند بود.

موسوی اظهار کرد: «نمایندگان مجلس خواستار رفع التهابات بورس و نگرانی های ایجاد شده در جامعه هستند. در جلسه یکشنبه نیز مسئولان دولتی به نمایندگان قول برطرف کردن مشکلات و تقویت بازار را دادند. مجلس امیدوار است که دولت برسر عهد و پیمان خود مانده و موجب ثبات در بازار سرمایه و نیز بازگشت آرامش به جامعه باشد.»

وی در ادامه گفت: «مردم اطمینان داشته باشند که مجلس تمام توان خود را برای هدایت نقدینگی به سمت تولید و تکمیل پروژه های صنعتی و تجاری به کار خواهد بست. ضمن اینکه به طور حتم  باید سرمایه و پول مردم در بورس به درستی صیانت شده و این موضوع از اولویت‌های مجلس است. در همین راستا مجلس به دولت به منظور تثبیت و بازگشت آرامش به بورس کمک خواهد کرد.»

نایب رئیس دوم کمسیون اقتصادی مجلس در پایان با بیان زمان اجرایی شدن این تصمیمات بیان کرد که روز دوشنبه در جلسه ای که میان رییس مجلس، روئسای کمسیون ها، رئیس بانک مرکزی و وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار خواهد شد در مورد زمان و نحوه اجرایی شدن اقدامات تصمیم گیری می‌شود.