دستگیری ۱۴ عضو ۳ باند سرقت مسلحانه در چابهار

محمد نوربخش اظهار داشت: 14 سارق حرفه‌ای که در سه باند بزرگ سرقت مسلحانه در چابهار فعالیت داشتند، در پی تلاش بی‌وقفه توسط ماموران انتظامی شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی چابهار گفت: از این سارقان پنج قبضه سلاح، مقداری مهمات جنگی و انواع سلاح‌های سرد کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه اعضای یکی از سه باند دستگیر شده سابقه همکاری با گروهک‌های تروریستی معاند نظام را دارند، تصریح کرد: این افراد در بازجویی‌های انجام شده تاکنون به 23 فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت و سرقت مسلحانه به عنف، زورگیری و آدم‌ربایی اعتراف کرده‌اند.

نوربخش گفت: در روزهای اخیر انواع مواد مخدر از جمله نیم کیلوگرم کریستال، 12 کیلوگرم حشیش و 300 کیلوگرم پان توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان چابهار کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی چابهار گفت: همچنین در این مدت دو آدم ربا و دو متهم به قتل و چهار سارق سیم و کابل در پی تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی در چابهار دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی و گسترده نیروهای انتظامی چابهار و اشراف کامل آنها در سطح شهرستان، اظهار داشت: رسانه‌ها و شهروندان فعال در فضای مجازی تلاش کنند با روشنگری و جلوگیری از پخش شایعات و مطالب خلاف واقع در خصوص وضعیت امنیتی چابهار، یاور پلیس باشند و به نیروهای امنیتی در خصوص افزایش سطح امنیتی منطقه کمک کنند.