سرقت میلیونی کارگر فروشگاه لباس

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از مرجع قضایی در شیراز به پلیس فتا، مبنی بر شکایت یک دختر جوان که از حسابش مبلغ 70 میلیون ریال به صورت اینترنتی خرید صورت گرفته بود و وی هیچ گونه اطلاعی از برداشت این مبلغ را نداشت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

 

سرهنگ سیدموسی حسینی ادامه داد: پس از بررسی های انجام شده مشخص شد شاکی رمز اول و دوم کارت خود را که از آن برداشت شده بود،‌ یکسان انتخاب کرده است. 

 

وی افزود: با تشکیل پرونده، کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند که در نهایت با بررسی های فنی به عمل آمده و استناد به اظهارات شاکی، موفق به شناسایی متهم پرونده شدند. 

 

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: متهم که فروشنده یک فروشگاه لوازم ورزشی است احضار و در بازجویی به جرم خود اعتراف و ماجرا اینگونه بوده که چند روز پیش شاکیه برای خرید لباس به یکی از فروشگاه های سطح شهر مراجعه می کند و کارگر مغازه پس از دریافت کارت عابربانک وی به بهانه خراب بودن دستگاه کارتخوان، کارت مشتری را از مغازه خارج کرده و با مراجعه به دستگاه عابربانک نزدیک مغازه اقدام به تعیین رمز دوم برای کارت مشتری کرده و پس از چند روز شروع به برداشت از حساب شاکی به صورت خرید های اینترنتی می کند.