حادثه واژگونی دومین اتوبوس سربازان بخیر گذشت
رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز حمید خدیوی با اشاره به حادثه اتوبوس دوم که تعداد 23 مصدوم حادثه دیده داشت گفت: از این تعداد وضعیت 13 نفر از مصدومان این حادثه را در بیمارستان رجایی وخیم اعلام شده که 10 نفر در بیمارستان شهید رجایی در بخش آی سیو و 5 نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند که از این پنج نفر 3 نفر به آی سیو منتقل شد.

 

خدیوی با بیان این که از حادثه واژگونی اتوبوس اول 29 نفر به این بیمارستان اعزام شده بودند تمام این افراد سر پا مداوا شدند و نیاز به اتاق عمل نداشتند .

 

 

حادثه واژگونی دومین اتوبوس سربازان بخیر گذشت

 

اتوبوس سربازان کرمانی 05 بامداد امروز در محور سروستان- شیراز حادثه ساز شد.

این دومین حادثه ای بود که کمتر از یک ساعت برای سربازان در فارس اتفاق افتاده است.

بر اساس اظهارات یکی از شاهدان عینی حادثه سقوط اتوبوس سروستان  کشته نداشت و تنها تعداد 50 سرباز از ناحیه پا و دست دچار شکستگی و مصدومیت شدند.

 

به گفته این شاهد عینی که خود از سرنشینان سرباز اتوبوس بود:راننده در حالی که چرت می زد با حالت خستگی رانندگی می کرد.

در همین رابطه مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس با اعلام این خبر گفت:در این حادثه در محور سروستان – شیراز کیلومتر 65 واژگونی اتوبوس حادثه ساز شد و 50سرباز را راهی بیمارستان کرد.

 

حسن همتی افزود : این حادثه در ساعت 2:18 دقیقه به مرکز پیام اورژانس 115 شیراز گزارش شد که 15 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند و مصدومین این حادثه پس از اقدامات درمانی به بیمارستان های نمازی و شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

 

متاسفانه در حادثه اول که ساعت 1:20 بامداد در محور نی ریز بوقوع پیوست، 19 نفر کشته و 33 زخمی زخمی شدند.