آغاز پرداخت خسارت به حادثه دیدگان تصادف اخیر در فارس

به گفته مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران، خانواده های بازماندگان سربازان جان باخته و مصدومان این حادثه به منظور دریافت غرامت می توانند به شعبه شیراز بیمه ایران مراجعه کنند. 

 

عباس فراشیانی با اشاره به اینکه در این حادثه 23 نفر فوت و 22 نفر نیز مجروح شده اند ، ادامه داد: به دستور مدیرعامل بیمه ایران پرداخت غرامت فوت شدگان به خانواده ذینفعان آنان در اسرع وقت شروع شد و همچنان پیگیر درمان سایر حادثه دیدگان این حادثه دردناک نیز هستیم.  

 

وی افزود: اتوبوس حادثه دیده حامل 45 نفر از سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بوده است که 13 نفر از آنان به علت جراحات وارده دربخش ICU بیمارستان شهید رجایی فارس بستری و از پوشش بیمه ای بیمه ایران برخوردار هستند. 

 

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران با بیان اینکه به دستور مدیرعامل بیمه ایران بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل سانحه حاضر و رسیدگی به این پرونده را شروع کرده ایم، تصریح کرد : اتوبوس حادثه دیده، دارای بیمه نامه شخص ثالث بیمه ایران با پوشش تعهدات جانی ثالث و حوادث راننده به میزان 2 میلیارد و200 میلیون ریال و تعهدات مالی 55 میلیون ریال است که بیمه ایران به طور حتم به تعهدات خود در این ارتباط در کوتاه ترین زمان ممکن عمل خواهد کرد. 

 

فراشیانی افزود: ذینفعان این حادثه تاسف بار می توانند پس از مراجعه به شعبه شیراز بیمه ایران، با ارائه مدارک اولیه 50 درصد خسارت آسیب دیدگان و افراد متوفی را به صورت علی الحساب دریافت کنند.