2 کشته و 7 مصدوم در جاده پاسارگاد به ارسنجان

به نقل از طنین پاسارگاد، صبح که با انباشتی از امید و آرزو، خانه و فرزندان خود را در پی لقمه ای نان و یا برای پیگیر کارهایمان ترک می کنیم، حوادث و اتفاقات بالقوه ای ما را در برمی گیرند و مثل یک نارنجک عمل نکرده از دم در خانه تا مقصد و محیط کار ما را همراهی می کنند؛ گاهی برخی از این حوادث بالقوه به بالفعل تبدیل و خانواده ای و حتی شهری را عزادار می کنند.

زندگی بهترین هدیه خداوند به انسان است، و اگر بخواهیم بهترین چیز را در زندگی توصیف کنیم می گوییم زندگی عبارت از برخی نعمت ها از تولد تا مرگ است، اما همیشه بین تولد و مرگ نعمتی به نام زندگی وجود دارد و بهترین انتخاب های شما در زندگی است.

یکی از مسائلی که در جامعه ایران زندگی هموطنان ما را مورد تهدید قرار می دهد تخلفات راهنمایی و رانندگی و در پی آن تصادف است، تخلفات و تصادفاتی است که یا به دلیل عوامل انسانی است یا به دلیل نا ایمن بودن جاده‌ها؛ و از ابتدای سال تا کنون جان بسیاری از هموطنان ما را گرفته است.

جاده باریک و کوتاه پاسارگاد و ارسنجان، یکی از مرگبارترین جاده‌های ارتباطی است که هر چند روز یک بار شاهد این تخلفات و در پی آن مرگ و میر هموطنانمان هستیم.

این جاده به دلیل تردد بسیار، باریک بودن و نداشتن شانه خاکی مناسب، مسیر دوطرفه و همچنین نبود روشنایی مناسب به ویژه در محدوده جغرافیایی شهرستان پاسارگاد سبب تصادفات وحشتناکی شده است که دهها خانواده را داغدار کرده است.

گویا مسئولان با شنیدن خبر این همه حادثه تلخ نمی‌خواهند چاره ای برای این جاده 25 کیلومتری کنند!

جاده ای که به طور معمول هر هفته آبستن یک تصادف منجر به زخمی شدن یا فوت یک هموطن است.

 

در آخرین حادثه، یک دستگاه سواری پیکان و یک دستگاه پژو 206 با یک کامیون در همین جاده تصادف کرده و ۹ نفر فوت کرده و مصدوم شده اند.

پس از اعزام اورژانس پاسارگاد متاسفانه دو نفر از هموطنان که یک خانم که در پیکان سواری بودند و یک کودک تبعه افغانی که در سواری 206 قرار داشت، جان خود را از دست دادند.

5 مصدوم دیگر توسط اورژانس پاسارگاد به شیراز منتقل و دو مصدوم دیگر مراحل درمان خود را در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد می گذرانند و علت حادثه در دست برسی است.