انیمیشن «بچه زرنگ» در مرحله آهنگسازی

به موازات آخرین فرآیندهای تولید انیمیشن سینمایی « بچه زرنگ »، امیر توسلی کار آهنگسازی این فیلم را آغاز کرده است.

امیر توسلی آهنگساز باتجربه سینمای ایران، سابقه ساخت موسیقی آثار تلویزیونی همچون «مختارنامه» و آثار سینمایی بسیاری از جمله «کافه ستاره»، «دایره زنگی»، «اخراجی ها ۲»، «گشت ۲»، «نهنگ عنبر۲»، «اکسیدان»، «چهارانگشت»، «تگزاس»، «قانون مورفی» و ... را برعهده داشته است.

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» اولین فیلم سینمایی انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان است که توسط گروه هنرپویا و با سرمایه گذاری مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «هنر پویا»، آخرین مراحل فنی تولید و پساتولید را پشت سر می‌گذارد.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. او در یک اتفاق نادر با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند. اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است ...»

«بچه زرنگ» انیمیشن جدیدی از گروه «هنر پویا» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان است که چندی پیش خبر اتمام تدوین آن نیز منتشر شده بود.

«هنر پویا» در کارنامه خود، تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده‌ روم» و « فیلشاه » را داشته است.