تازه ترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» و بازیگر  تونسی اش

فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» حدوداً ۵ سال طول می‌کشد و علاوه بر بازیگران ایرانی، بازیگرانی از کشورهای یونان، مراکش و تونس هم در آن بازی می‌کنند. یکی از این بازیگران، «هشام رستُم» بازیگر ۷۳ ساله اهل تونس است.

او بازیگری را از ۴۰ سالگی و با حضور در یک تله‌فیلم ایتالیایی آغاز کرد. رستم تا کنون در بیش از ۶۰ فیلم و سریال ایفای نقش کرده است که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به فیلم‌های «بیمار انگلیسی»، «کنت مونت کریستو» و «طلای سیاه» اشاره کرد. او امسال علاوه بر حضور در سریال « سلمان فارسی »، در سریال تونسی «۲۷» هم ایفای نقش کرده است.

هشام رستم هم با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، به استقبال بی‌نظیر از تولیدات سینمایی و سریال‌های تاریخ ایرانی در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: جذابیت‌های بصری، تکنیک‌های هنری و بهره‌مندی از متون اصیل تاریخی در ساخت سریال‌های تاریخی ایرانی از نقاط قوت آن‌ها به شمار می‌رود.

بازیگر سینما و تلویزیون تونس اظهار کرد: جامعه تونس همواره از تولیدات سینمایی ایران استقبال کرده و پیگیری سریال‌هایی چون مریم مقدس و یوسف پیامبر، نشان از زیبایی‌های هنری و تاریخی سریال‌های مذکور دارد.

وی با اشاره به سوابق طولانی و تجربیات خود در ایفای نقش در سریال‌های مختلف تونسی به ساخت سریال سلمان فارسی اشاره و آن را یکی از بهترین تولیدات هنری تاریخی توصیف کرد.