ماه پرکار «سالار عقیلی»/ انتشار سومین آلبوم در یک ماه

«کجا رفته‌ای» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی در روزهای اخیر است که به آهنگسازی محمد امین همایی و خوانندگی سالار عقیلی منتشر شده است. این آلبوم سومین اثری که با صدای سالار عقیلی در بهمن ماه امسال پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

احسان افشاری شاعر مجموعه درباره این آلبوم نوشته است: «امین همایی این مجموعه را با رویکردی مینی مال و خالی از پیچیدگی‌های هارمونیک در بافت موسیقی کلاسیک غربی نوشته است. موسیقی ساده و سیالی که خود تماماً در اختیار بیانگری شعر و اجرا قرار داده است.

سالار عقیلی با حفظ شخصیت آوازی خود در فضای موسیقایی که برای نخستین بار به استقبال آن رفته است کیفیتی ستودنی و بی‌نقص از خود ارائه داده است. وی متاثر از مکتب آوازی اصفهان چه در اوج‌ها چه در تحریرها چنان به تحویل دادن درست کلمات و فراتر از آن اجرای نمایشی شعر وفادار است که راهی جز همراهی و هم حسی برای شنونده باقی نمی‌گذارد. شعرهای این مجموعه درون مایه تغزلی دارند، عاشقانه‌ای نئوکلاسیک که در قالب غزل، مثنوی و چهار پاره شکل گرفته‌اند.»

«کجا رفته‌ای»، «رویای فراموش شده»، «جشن تنهایی»، «تماشا کن»، «حاشا» و «کیستم» با اشعاری از احسان افشاری اسامی قطعات این آلبوم را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، علیرضا دریایی، نیما زاهدی، سهراب برهمندی، دانیال جورابچی، شهرام رکوعی، پورنگ پورشیرازی، داود منادی، کریم قربانی گروه نوازندگان آلبوم را تشکیلی می‌دهند. ناصر نصیری طراح گرافیک، امید اصغری میکس و مسترینگ نیز دیگر عوامل اجرایی آلبوم را تشکیل می‌دهند.

«از روزهای نبودن» به آهنگسازی هومن دهلوی، «می‌دانم که می‌آیی» به آهنگسازی امیرحسین سام دو اثر دیگری هستند که از ابتدای بهمن ماه امسال با صدای سالار عقیلی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.