ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس 4 +اسامی بازیگران

سریال « بچه مهندس 4 » یکی از پرمخاطب ترین سریال‌های تلویزیونی است که در ماه مبارک رمضان 1400 پخش می شود.

سریال بچه مهندس 4 در واقع سریالی درامی اجتماعی است که داستان آن از دهه 60 آغاز می شود و تا سال های آتی در دهه 90 ادامه پیدا می کند. 

تکرار بچه مهندس 4

داستان سریال «بچه مهندس 4»

سریال بچه مهندس 4 به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی سعید سعدی یکی از سریال های پربینده تلویزیون در سال های اخیر است که نگارش آن از اواخر تیرماه سال گذشته آغاز شد و این روزها در حال پخش است.

«حسن وارسته» نویسنده این مجموعه تلویزیونی درباره ورود این سریال در فصل چهار به ماجراهای امنیتی و جاسوسی گفت: سیزده آذر ۹۰ پهپاد آر کیو شکار شد، ما از این اتفاق ایده گرفتیم و در قسمت آخر فصل سه به دلیل قرابت با علم و دانش شخصیت های اصلی از آن استفاده کردیم.

وی ادامه داد: ما در فصل سه و در چند قسمت پایانی آن به این موضوع پرداختیم و حالا در فصل چهار نیز به این مورد خواهیم پرداخت.

داستان سریال بچه مهندس 4

زمان پخش سریال بچه مهندس 4

سریال بچه مهندس 4 هر شب در ماه مبارک رمضان 1400 از ساعت 21:30 دقیقه از شبکه دو سیما نمایش داده می شود.

ساعت تکرار سریال بچه مهندس 4

تکرار سریال بچه مهندس 4 پس از پخش در ساعتهای 30 دقیقه بامداد،  9 و نیم صبح روز بعد و 16 بعدالظهر پخش میگردد.

ساعت تکرار سریال بچه مهندس 4

بازیگران سریال بچه مهندس 4

ثریا قاسمی ، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری ، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری ، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم این سریال  را تشکیل می‌دهند.

سریال بچه مهندس 4 چند قسمت است؟

این سریال دارای ۳۰ قسمت می‌باشد و پخش آن تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.