مشکل توقیف «می‌خواهم زنده بمانم» حل شد

در حالی که در دو روز اخیر خبر توقیف سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی که در حال پخش از فیلیمو بود، خبرهای هنری را تحت الشعاع قرار بود جدیدترین خبرهای خبرنگار ما این است که این سریال با تغییراتی از توقیف درآمد. البته این رفع توقیف بی هزینه نبوده و باید در فیلمنامه قسمت های آخر این سریال تغییراتی ایجاد شود که بیشتر این تغییرات درباره نقش کمیته است که مهران احمدی نقش اصلی این حوزه را بازی می کند.

با درخواست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» تا اطلاع ثانوی متوقف شده بود که از دیروز ۱۰ خرداد تیم تولید و ساترا در حال رایزنی برای رفع ابهامات و گفتگو درباره نقطه نظرات بودند.

این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته است.

در « میخواهم زنده بمانم » حامد بهداد، سحر دولتشاهی ، پدرام شریفی ، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی با هنرمندی آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی با حضور افسانه چهره آزاد، عزت مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهیپد مسلمی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش (پدرام شریفی) به همراهِ خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولدِ همایون حقی، پدرِ خانواده ( بابک کریمی ) او را غافل گیر کنند. اما با رسیدن پدر، همه ی خانواده غافل گیر می شوند…