فیلم‌های امروز جشنواره تابستانی تلویزیون

فیلم سینمایی «کوه نوردان» به کارگردانی «دانیل لی»، دوشنبه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جکی چان، وو جینگ، چوئنی تسرینگ و جانگ زئی خواهیم دید: در سال ۱۹۶۰ یک گروه چهار نفره از برترین کوهنوردان چین برای صعود به اورست اقدام می‌کنند. در آن زمان با در نظر داشتن امکانات و شرایط حاکم عملی شدن این تصمیم بسیار سخت و دور از انتظار به نظر می‌رسید. اما با وجود تمام دشواری‌ها و سختی‌های پیش رو این گروه موفق به فتح اورست می‌شوند. در این مسیر کاپیتان تیم جان خود را از دست می‌دهد و ادامه راه را به فنگ ووژون واگذار کرده و او را به عنوان کاپیتان انتخاب می‌کند.

فیلم سینمایی «خانم راننده» به کارگردانی «شان پال پیسینینو، دوشنبه ۷ شهریور ماه ساعت ۲۴ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی گریس ون دین، سین پاتریک فلنی و کریستینا مور خواهیم دید: الی یک دختر جوان است که باید گواهینامه اش را بگیرد، ولی مادرش جس نمی‌خواهد که او گواهینامه اش را زودتر بگیرد. الی خودش را به امتحان می‌رساند و در امتحان قبول می‌شود، ولی بعد تصادف می‌کند. مادرش به او می‌گوید که باید خودش خسارت را با کار تابستانی جبران کند. الی شبانه ماشین مدرسه را برداشته و راهی جاده می‌شود ماشینش خراب می‌شود و پلیس او را به تعمیرگاهی می‌رساند الی عمویش تیم را می‌شناسد و نزد او می‌ماند و در کارگاه او کار می‌کند. تیم که علاقه الی را به مسابقه می‌بیند اجازه می‌دهد او با ماشین قدیمی او مسابقه دهد.

فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» به کارگردانی «ناصر تقوایی»، دوشنبه ۷ شهریور ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: خواجه ماجد، ناخدا خورشید را لو می‌دهد و بار قاچاق لنج ناخدا به آتش کشیده می‌شود. دلالی به نام فرحان که می‌خواهد چند فراری سیاسی را از مرز آبی عبور دهد وارد بندر می‌شود. او با ناخدا خورشید تماس می‌گیرد. ناخدا که احتمال می‌دهد لنجش را مصادره کنند با فرحان همکاری می‌کند و چند مرد را به آن سوی آب می‌رساند. پس از آن چند تبعیدی نیز از فرحان می‌خواهند که اسباب فرار آنان را فراهم کند. ناخدا این بار نیز با اکراه به این ماجرا کشیده می‌شود. تبعیدی‌ها پیش از فرار خواجه ماجد و مباشرش را می‌کشند و ...
داریوش ارجمند، علی نصیریان و سعید پورصمیمی در فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «آبی و سیاه» به کارگردانی «دیون تیلور»، دوشنبه ۷ شهریور ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی فرانک گریلو و نائومی هریس؛ داستان یک زن پلیس آفریقایی آمریکایی تازه کار را دنبال می‌کند که اتفاقی به افسران فاسد برخورد می‌کند که در حال کشتن یک فروشنده‌ی مواد هستند، و این اتفاق با دوربین روی لباسش ضبط می‌شود. آن‌ها او را در ادامه‌ی شب دنبال می‌کنند تا فیلم را از بین ببرند، اما اوضاع بدتر می‌شود زمانی که به آن‌ها از گروه مجرمانه‌ای خبر می‌رسد که آن زن مسئول مرگ فروشنده‌ی مواد آن گروه است.

انیمیشن سینمایی «اژدهاسوار» به کارگردانی «تامر اشاد»، دوشنبه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی توماس سنگستر، فردی هایمور، فلیسیتی جونز و داگی بی؛ خواهیم دید: فایِردِرِیک یک اژد‌های نقره‌ای جوان است که به اندازه کافی مجبور شده است با خانواده‌اش در یک دره جنگلی پنهان شود. او نمی‌تواند آتش تولید کند و می‌خواهد به نسل‌های قدیمی اژد‌ها نشان دهد که یک اژد‌های واقعی است. دختر سنجابی نیز به نام سورِل دوست اوست. هنگامی که انسان‌ها قصد دارند آخرین پناهگاه خانواده‌اش را از بین ببرند و در آن شهر و کارخانه بنا کنند، فایردریک و سورل مخفیانه به یک سفر پرماجرا می‌روند. آن‌ها تا هلول ماه کامل وقت دارند تا سرزمینی به نام بهشت را بیابند. آن‌ها به شهر می‌روند و در آنجا با پسری نوجوان به نام بن برخورد می‌کنند که یک یتیم ولگرد است و بطور اتفاقی لباس اژدهاسواران را در نمایش پوشیده و خود را یک اژدهاسوار جا می‌زند. آن‌ها در راه سه کوتوله جنگلی آن‌ها را می‌بینند و یکی از آن‌ها که جاسوس نتل برند، است خبر را به او می‌رساند. فایردریک و دوستانش موفق به فرار از دست هیولا می‌شوند.

فیلم‌های امروز جشنواره تابستانی تلویزیون

انیمیشن سینمایی «جاسوسان نامحسوس» به کارگردانی «نیک برانو و تروی کوان»، دوشنبه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۷ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: جاسوسی به نام لنس استرلینگ و دانشمندی به نام والتر بکت تقریبا دو نقطه مقابل هم هستند. لنس صاف و ساده، دلسوز و شاد است. در صورتی که والتر اصلا این طور نیست. اما زمانی‌که داستان، مسیری غیرمنتظره را در پیش می‌گیرد این دو فرد مخالف هم، با یکدیگر متحد می‌شوند تا مأموریت نهایی را انجام دهند؛ ماموریتی که نیازمند یک تغییر قیافه غیرممکن است. لنس باید تبدیل به یک کبوتر شجاع، خشن و باشکوه شود. والتر و لنس ناگهان در شرایطی قرار می‌گیرند که یا باید به‌عنوان یک تیم همکاری کنند و یا کل دنیا در معرض خطر قرار می‌گیرد. در نهایت لنس با استفاده از اختراعات عجیب والتر، دنیا را نجات می‌دهد و به این نتیجه می‌رسد.