عاقبت ماجرای بیت‌کوین در «بی گناه»

مصطفی و محسن کیایی در ساخته‌هایشان علاقه زیادی به موضوعات اجتماعی و حرکت بر روی موج‌های ایجاد شده از این مشکلات در جامعه دارند. «چهارراه استانبول» یکی از مهمترین فیلم های این دو برادر در سینمای ایران است که یک سال پس از فرو ریختن ساختمان پلاسکو در قالب یک قصه درام به روایت آن اتفاق پرداخت. «خط ویژه»، «عصر یخبندان» و «بارکد» تعدادی دیگر از ساخته‌های مصطفی کیایی هستند که با همکاری محسن کیایی در مقام نویسنده یا بازیگر تولید شده اند و توجه به سوژه‌های داغ اجتماعی در همه آنها مشهود است.
مصطفی کیایی در « هم‌گناه » هم علاقه خود را به بهره‌گیری از سوژه‌های داغ و ترندهای روز اجتماعی نشان داد. وجود یک کاراکتر ترنس و یا زن سرپرست خانواری که باید از فرزندش در مقابل پدر معتادش محافظت کند برخی از سوژه‌هایی بودند که در این سریال که فیلمنامه‌اش را محسن کیایی نوشته بود به چشم می‌خوردند.
برادران کیایی در تازه‌ترین تجربه خود در سریال‌سازی و نمایش خانگی هم حسابی روی سوژه‌های داغ اجتماعی مانور داده‌اند و در بی‌گناه که مصطفی کیایی تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشته و محسن کیایی فیلمنامه‌اش را نوشته و به کارگردانی مهران احمدی تولید شده است تقریبا به اغلب موضوعات داغ روز سر زده‌اند. آنها در این سریال جدید که خط داستانی اصلی آن یک ماجرای عاشقانه است خرده داستان‌های متفاوتی از موضوعات اجتماعی را گنجانده‌اند. از ماجرای جنبش می تو تا مصرف قرص‌های محرک در میان دانش‌آموزان دبیرستانی و از عشق دوران پیری و خیانت به همسر تا ماجرای بیت‌کوین و رمزارزها.

عاقبت ماجرای بیت‌کوین در «بی گناه»


سهراب فرزند استاد فرشباف به همراه دوستش منفرد در انبار قدیمی فرش پدرش ماینرهای غیرقانونی برای استخراج رمزارز قرار داده است. ماجرایی که شروع آن با دزدیده شدن منفرد توسط افراد ناشناس در قصه آغاز می‌شود و بعد از آن مشخص می‌شود که این آدم‌ربایی برای به دست آوردن پسورد و رمزارزهای این دو دوست بوده است. اتفاقی که یک خط مهم از داستان «بی گناه» را تشکیل می‌دهد. در قسمت هفتم استاد فرشباف مچ منفرد را در انبار فرش خود گرفت و حال باید منتظر ماند و دید این هنرمند بزرگ عرصه فرش چطور با این موضوع برخورد خواهد کرد؟
محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی و رویا تیموریان بخشی از بازیگران سریال «بی گناه» هستند که یکشنبه‌ها در پلتفرم فیلیمو عرضه می‌شود.