اولین فیلم بلند بهاره رهنما کی اکران می‌شود؟

بهاره رهنما بازیگر  سینما،تئاتر و تلوزیون که سابقه کارگردانی را نیز در پرونده کاری خود دارد، از اکران فیلم عطرهای آخر اردیبهشت گفت و اظهار داشت: فیلم عطرهای آخر اردیبهشت دو سال پیش و با یک تیم بسیار قوی و حرفه ای و سناریویی قوی  ساخته شد.
 از آن زمان فیلم در نوبت پروانه نمایش قرار گرفت و خوشبختانه با پیگیری های انجام شده ازحدودا 6 ماه پیش موفق به دریافت پروانه نمایش شد. 
بهاره گفت: در یک تئاتر بازی می کردم قرار بود در تهران اجرا شود و فقط در شیراز اجرا رفتیم و در تهران دیگر اجرای آن تئاتر را نداشتیم و گفتم بگذارم شرایط بگذرد.
این هنرمند در ادامه افزود: تهیه کننده و سرمایه گذار فیلم با من تماس گرفتند و گفتند که ما اسفندماه می خواهیم کار را اکران کنیم. از یک جایی به بعد فیلم دیگر فقط فیلم فیلمساز نیست. تصمیم گیری در مواردی هم فقط با فیلمساز نیست .

اولین فیلم بلند بهاره رهنما کی اکران می‌شود؟


وی با بیان اینکه عطر آخر اردیبهشت این اولین فیلم داستانی بلند من است گفت: من تجربه ساخت فیلم بلند را قبل از عطر آخر اردیبهشت داشتم البته در ژانر مستند. مستندی به نام صدام کن مامان که اتفاقا توانست در جشنواره های مختلف نامزد دریافت جایزه هم شود. 
 تصمیم گرفتم از درآمد های   فروش فیلم عطر آخر اردیبهشت برای زنان بی سرپرست و سرپرست  خانوار کمک بگیرم.
این بازیگر سینما،نئاتر و تلوزیون درباره عوامل وبازیگران فیلم نیز گفت: بازیگران فیلم نیوشا ضیغمی و فریبا نادری، افسانه چهره آزاد، بهناز یادگاری، نیما رئیسی بودند. خودم نیز در این فیلم بازی داشتم.یکی از دلایل اینکه خودم هم در فیلم بازی کردم مسائل مالی بود. سرمایه زیادی در دست نداشتیم که بتوانیم برای یکی از نقش های اصلی بازیگر دیگری بیاورم و گرنه طبیعی است که کارگردان دوست دارد بنشیند پشت مانیتور و از کارگردانی و خلق فضایی که مد نظر دارد لذت ببرد. دخترم پریا قاسم خانی و مهرداد نصرتی موسیقی این فیلم را کار کردند و آقای اردلان صدابردار هستند و آقای اصلانی تصویربردار هستند .