آغاز پخش برنامه جایگزین «عصر جدید» از نوروز بدون احسان علیخانی

در شرایطی که احسان علیخانی در آخرین برنامه « عصر جدید » از پایان احتمالی این برنامه و ادامه پخش آن در صورت امکان رقابت دختران و پسران در رشته مختلف گفته بود حالا شبکه سه از برنامه‌ استعدادیابی جدیدش رونمایی کرده که در بسیاری از جنبه‌ها از «عصر جدید» هم محدودتر است.

برنامه « قهرمان » با اجرای یوسف تیموری و ایمان قیاسی روی آنتن می‌رود. استفاده از ایمان قیاسی که مجری دوم «عصر جدید» بود احتمالا برای جذب بیننده‌های «عصر جدید» به این برنامه‌ است اما استعدادیابی «قهرمان» نه تنها ضعف‌های پرشمار «عصر جدید» را رفع نکرده که بدون رشته‌های هنری و تنها محدود به رشته‌های ورزشی پخش می‌شود تا عملا نسخه ضعیف شده برنامه علیخانی باشد.

آغاز پخش برنامه جایگزین «عصر جدید» از نوروز بدون احسان علیخانی

با وجود حضور یکی از مجریان «عصر جدید»، احسان علیخانی هیچ همکاری با این برنامه ندارد. مجری‌ای که بعد از پایان «عصر جدید» و طی ماه‌های اخیر رابطه مناسبی هم با صدا و سیما ندارد و به تازگی هم با انتشار تصاویرى از حضورش در بین زلزله زدگان خوى، مهر تاییدى به عدم همکاریش با صداوسیما زده و از ممنوع‌الخروجی‌اش خبر داده. تهیه‌کننده و کارگردان برنامه محمدحسین سعادتی و محمدحسین پیوندی هستند. مسابقه‌ای که حتی بعید است در حوزه استعدادیابی هم جدی گرفته شود و احتمالا به یک جنگ سرگرمی می‌شود.