تحویل سال متفاوت «نسیم» به سبک دهه ۶۰

محمد تاجیک تهیه کننده « جورچین » که این شب‌ها از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود درباره قسمت ویژه تحویل سال بیان کرد: در شب‌های منتهی به پایان سال دو شب برنامه ویژه داریم که هر شب ۹۰ دقیقه است و سناریوی حضور مهمان در این قسمت‌ها در قالب یک قصه دیده شده است.

وی درباره این قسمت‌های ویژه تحویل سال ادامه داد: در این قسمت‌ها بازیگران خود سریال هستند و مهمانان ما چهره‌هایی هستند که در دهه ۶۰ محبوب بودند یا فعالیتی در عرصه هنر و تصویر داشتند.

 قصه فضای نزدیک به عید دارد و خانواده‌ها فامیل خود را دعوت می‌کنند که به این بهانه اقوام مختلف در این مهمانی حضور دارند و با حضور گروه‌های موسیقی آذری، لری، کردی، مازنی و… شکل می‌گیرد.

تحویل سال متفاوت «نسیم» به سبک دهه ۶۰

وی با اشاره به این فضای نمایشی بیان کرد: این جشن در همان محله مجموعه «جورچین» صورت می‌گیرد. خواستیم قصه و فضایی متفاوت داشته باشیم و از اینکه یک مجری با هنرمند صرفاً حرف بزند فراتر رویم.

با توجه به اینکه قصه در حال و هوای دهه ۶۰ می‌گذرد، دکور برنامه، طراحی‌ها و حتی مهمانان و مجری‌ها و خوانندگانی هم که داریم بیشتر با این حال و هوا مرتبط هستند.

این ویژه برنامه نمایشی با مشارکت بنیاد ۱۵ خرداد ساخته می‌شود. ضبط برنامه از فردا شروع می‌شود و در دو روز سعی می‌کنیم به پایان برسد.