تغییر ساعت فعالیت سینما‌ها در شب‌های قدر

روح‌الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی در خصوص اکران سینماهای کشور در ایام شب‌های قدر گفت: با توجه به فرارسیدن ایام لیالی قدر و ایام سوگواری شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) برنامه اکران سینماها دستخوش تغییراتی خواهد شد تا مخاطبان بتوانند از مواهب و فیوضات معنوی این ایام بهره‌مند شوند. بر این اساس طبق مصوبه سازمان سینمایی و همچون سالیان گذشته به احترام شب‌های قدر، سینماهای کشور از ساعت 19 تعطیل خواهند بود.

وی افزود: در ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) روزهای نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان نیز سینماها به طور کامل تعطیل است اما روز بیستم این ماه مبارک، تنها نمایش آثار غیرکمدی از جمله فیلم‌های «غریب»، «بچه‌های طوفان» و «ملاقات خصوصی» ‌امکان‌پذیر خواهد بود و مخاطبان علاقه‌مند به آثار دفاع مقدس، اجتماعی و کودک و نوجوان می‌توانند برای تماشای آثار مورد علاقه خود به سینماها مراجعه کنند.

تغییر ساعت فعالیت سینما‌ها در شب‌های قدر

 

سهرابی ادامه داد: شرایط اکران از روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان براساس روال قبل خواهد بود و سینماها به اکران آثار کمدی و غیرکمدی می‌پردازند تا با توجه به استقبال بی‌نظیر مخاطبان از سینما بار دیگر شاهد حضور حداکثری و رکوردشکنی مخاطبان سینمای ایران باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به اقبال ویژه مردم به سینما و مدیریت صحیح اکران، پیش‌بینی می‌کنم فیلم سینمایی «فسیل» رکورد فروش تاریخ سینمای ایران را خواهد شکست.