بازگشت «کتایون ریاحی» به تلویزیون

سریال یوسف پیامبر(ع) قرار است از شامگاه سه‌شنبه هجدهم آبان ماه هرشب ساعت 22 از شبکه آی فیلم پخش ‌شود. این سریال آخرین نقش‌آفرینی «کتایون ریاحی» در عرصه بازیگری است. او پس از پایان پخش اولیه سریال با انتشار یادداشتی به شکل رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و بعد از آن در هیچ‌یک از پروژه‌های سینمای، تلویزیونی و خانگی حاضر نشد. ریاحی در سریال یوسف پیامبر(ع) ایفاگر نقش «زلیخا» است. برای این نقش بازیگرانی چون لیلا بلوکات و فاطمه گودرزی هم کاندیدا بودند .

 

پخش سریالی از کتایون ریاحی از تلویزیون در شرایطی که او طی یکسال اخیر در معرض اتفاقات و حواشی بسیاری بوده در نوع خود قابل توجه است، به خصوص اینکه هفته گذشته نام او در کنار تعدادی بازیگر زن که کشف حجاب کرده‌اند به عنوان بازیگران ممنوع الفعالیت معرفی شد.

بازگشت «کتایون ریاحی» به تلویزیون

سریال «یوسف پیامبر(ع)» سومین ساخته تاریخی مذهبی زنده‌یاد فرج الله سلحشور بعد از سریال‌های «ایوب پیامبر(ع)» و «مردان آنجلس» است. این سریال 45 قسمتی برای نخستین بار از شامگاه جمعه دوم تیرماه سال 1387 روی آنتن شبکه یک رفت. سریال یوسف پیامبر بعدها به تناوب از شبکه‌های «آی فیلم»، تماشا» و «قرآن» باز پخش شدو حالا دوباره قرار است شبکه آی فیلم آن را برای چندمین بار روی آنتن بفرستد. در این سریال مصطفی زمانی ایفاگر نقش حضرت یوسف(ع) است. او با بازی در این نقش به دنیای بازیگری معرفی شد و به شهرت رسید.

این سریال روایتگر زندگی حضرت یوسف (ع) از کودکی تا رسیدن به مقام عزیزی مصر و دیدار مجدد با پدرش حضرت یعقوب(ع) در کنعان است.سریال یوسف‌پیامبر(ع) در مرکز سیما‌فیلم تهیه و تولید شده است.