کتاب «سیمای امیرالمؤمنین علی(ع)» منتشر شد

به گزارش افکارنیوز،کتاب «سیمای امیرالمؤمنین علی(ع)» به همت حجت‏الاسلام حسن ملک‏محمدی نماینده سابق دامغان در مجلس شورای اسلامی تألیف شده است.

کتاب سیمای امیرالمؤمنین علی(ع) در ۳۱۷ صفحه به بیان شخصیت و فضایل حضرت علی(ع) می‏پردازد.

قلعه الهی، مباهات الهی، راه پاکی از گناه، تولد در کعبه، نامگذاری علی(ع)، داوری فرشتگان، گستردگی سخنان علی(ع)، ولایت علی(ع) در چین، باغ علی(ع) در بهشت، برآوردن تقاضای دشمن، احترام نام علی(ع)، علی(ع) و یاری زائران، ترک لذت‏ها، خورشید بهشت و … از مطالبی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

در ابتدای کتاب سیمای امیرالمؤمنین علی(ع) همچنین مطالبی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه نقش و جایگاه حضرت علی(ع) آورده شده است.

نکاتی از سخنان با ارزش مرجع تقلید شیعیان، حضرت آیت‏العظمی بهجت(ره) درباره مودّت و محبّت اهل بیت(ع) که برگرفته از کتاب بحارالانوار بوده، نیز در این کتاب به آن اشاره شده است.

کتاب سیمای امیرالمؤمنین علی(ع) با شمارگان ۲ هزار نسخه و از سوی انتشارات حرم به چاپ رسید.

سیمای غدیر، هزار و یک نکته درباره غدیر، غدیر زیباترین روز خدا، غدیر درس‏ها و پیام‏ها از دیگر کتاب‏های منتشر شده از سوی حجت‏الاسلام حسن ملک‏محمدی نماینده سابق دامغان در مجلس شورای اسلامی است.

ملک‏محمدی نماینده دوره هشتم مردم شریف شهرستان دامغان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بوده است.

دبیر بنیاد بین‏المللی غدیر، عضو کمیسیون فرهنگی دولت، معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور از جمله مسئولیت‏های وی است.