۱۵۳ کتاب تازه به فهرست کتاب‌های مناسب امسال افزوده شد

به گزارش افکارنیوز، دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش در تازه‌ترین فهرست خود، مشخصات ۱۵۳ کتاب تأیید شده دیگر در دهمین جشنواره کتاب‌های کمک آموزشی رشد را اعلام کرد. در این فهرست کتاب‌های دوره متوسطه نظری با ۵۶ عنوان کتاب مناسب، بیش‌ترین سهم را از کتاب‌های معرفی شده به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس این گزارش فهرست کتاب‌های مناسب ماه آذر این دبیرخانه، ۳۱ عنوان کتاب مناسب پیش‌دبستانی، ۳۴ عنوان کتاب مناسب دوره ابتدایی، ۲۲ عنوان کتاب مناسب دوره راهنمایی و دوره اول متوسطه، ۱۰ عنوان کتاب مناسب متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش و ۵۶ عنوان کتاب مناسب دوره متوسطه نظری را در بر می‌گیرد.

کتاب‌های معرفی شده، بر اساس حوزه درسی مرتب شده است و در هر ردیف، به ترتیب عنوان مجموعه، عنوان کتاب، مؤلف یا مؤلفان، مترجم یا مترجمان، محل نشر، ناشر، سال انتشار، حجم صفحات، قطع و مخاطب، شابک، درجه استاندارد و مخاطب کتاب آمده است.

اعلام نام یک کتاب در این فهرست به منزله تأیید کتاب از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است و مطابق مصوبه ۸۲۸ شورای عالی آموزش و پرورش خرید، عرضه یا تبلیغ آن در مدارس مجاز است.

مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان دهمین دوره جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد ۷ بهمن در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

علاقهمندان برای دانستن عناوین کتابهای مناسب جشنواره کتابهای کمک آموزشی رشد میتوانند به سایت samanketab.roshdmag.ir مراجعه کنند.