حواشی «استراحت مطلق» از زبان کارگردان

به گزارش افکارنیوز، با توجه به اینکه با انتخاب نشدن فیلم سینمایی «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر، سوال‌ها و حواشی مختلفی برای این فیلم به وجود آمده است، این کارگردان تصمیم گرفته است تا با برگزاری یک نشست خبری به سوالات و ابهامات موجود پاسخ دهد.

هدف اصلی صاحبان فیلم از برگزاری این نشست، اکران هرچه سریعتر این فیلم است که البته در همین رابطه نیز رایزنی ها و مذاکراتی با سازمان سینمایی در حال انجام است.

اعضای هیات انتخاب درباره وضعیت «استراحت مطلق» اظهار نظرهای مختلفی داشته اند. حتی شنیده شده است که این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر رای کافی بدست نیاورده و حتی شنیده شده است این فیلم به دلیل ممیزی از جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شده است. البته پیش از این شنیده شده بود که اعمال برخی اصلاحات می تواند شرایطی را فراهم کند تا این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

در این فیلم بازیگرانی چون ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، رضا عطاران، مجید صالحی، فریده فرامرزی و امیرشهاب رضویان حضور دارند.

ليست عوامل پروژه سينمايي استراحت مطلق عبارتند از تهيه کننده و کارگردان: عبدالرضا کاهانی، نويسندگان: عبدالرضا کاهانی و سعيد قطبی زاده، صدابردار: ناصر انتظاری، مديران فيلمبرداری: ابراهيم اشرفی، معين رضا مطلبی، مجری طرح: سعيد خانی، طراح گريم: سعيد ملکان، مدير برنامه ريزی: سهيل بيرقی، تدوين: شيما منفرد، مدير توليد: کامران حجازی، صداگذار: علی علويان، دستيار اول فيلمبردار: بهمن نادياب، دستيار اول کارگردان: اميد جزينی، تصحيح رنگ: سينا قويدل، مدير تدارکات: جواد سليمانی، کارگردان فيلم پشت صحنه: محمد کارت، گروه کارگردانی: ابوالفضل کاهانی، بهرنگ حسامی.