فاجعه منا چگونه از سریال آمریکایی"واکینگ دد"سر در آورد؟+تصاویر

"هالیوود" جایی که چشم میلیون ها آدم در سر تا سر جهان با سلایق مختلف به آن دوخته شده تا از قاب دنیای تصویر روایت های گوناگونی را شاهد باشند، صنعتی که میلیارها دلار را به خود اختصاص داده و پشت پرده آن اسپانسرهای صهیونیستی بزرگی قرار دارد.

 

walking dead

 

شاید فکر کنید، عشق به هنر و دنیای بازیگری و گردش مالی بالای فیلم های هالیوودی، صهیونیست ها را پشت ماجرا قرار داده اما به شما می گوییم که موضوع فراتر از این حرف هاست و هالیوود دقیقا برایشان به مثابه چوب جادوویی است که از طریق آن زمینه های فکری دلخواهشان را در ذهن مخاطب اماده کنند تا در دنیای واقعی راحت تر پروژه های شوم خود را کلید بزنند.

نمونه های مختلفی  از این کد دهی ها را در فیلم و سریالهای هالیوودی دیده ایم و این بار کارشناسان موضوع مهمی را در یک سریال مورد بررسی قرار دادند که در این گزارش به ان خواهیم پرداخت.

 قبل از هر اتفاق و پروژه تلخ در جهان شاهد به تصویر کشیدن ان در دنیای هالیوود هستیم و این بار " فاجعه منا" قبل از رخ دادن در یکی از پرطرفدارترین سریالهای امریکایی به نام "واکینگ دد" به تصویر کشیده شد!

 

walking dead

 

در دنیای هالیوود هیچ گاه شاهد نشان دادن چهره واقعی اسلام نبودیم بلکه همواره تلاش شده در هر سناریویی، سخی ترین چهره را از مسلمانان به نمایش بگذارند و در این قسمت سریال "واکینگ دد" نیز با توجه به شبیه سازی انجام شده می گوید که مسلمانان همان زامبی ها هستند.

از سوی دیگر بحث "آخر الزمان" یکی از سوژه های جذاب دنیای هالیوود بوده که با توجه به طرفداران زیادش مانورهای زیادی روی آن داده شده است در همین راستا و به عقیده صاحب نظران؛ خط فکری جدید در دنیای هالییود به این سمت میرود که در  آخر الزمان، مسلمانان به شکل زامبی خواهند بود! حتی در یکی از فیلم های خود صراحتا سه معقوله اسلام، تروریسم و زامبی را در کنار هم قرار داده و از کاراکتر بن لادن نیز در آن استفاده می کنند.

 

walking dead

 

هنگامی که کلمه زامبی را در گوگل سرچ کنید، پیشنهاد دوم آن (zombie apocalypse) یعنی زامبی آخر الزمان است که نشان میدهد چگونه این موضوع را با آخر الزمان گره زده اند.

 

walking dead
در تحلیلی دیگر، خداوند در قرآن کریم می گوید: " و ان الساعه اتیه لا ریب فیها و ان الله یبعث من فی القبور " و اینکه رستاخیز  شکی در آن نیست و خداوند تمام کسانی را که در قبر آرمیده اند زنده می کند.

همچنین در آیه دیگر می فرماید: "یُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَ یُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ وَ یُحْیِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها وَ کَذلِکَ تُخْرَجُونَ" او زنده را از مرده بیرون مى ‏آورد، و مرده را از زنده، و زمین را پس از مردنش حیات مى ‏بخشد، و به همین گونه روز قیامت (از گورها) بیرون آورده مى ‏شوید.

بدون شک دشمنان اسلام همواره در تلاش بودند تا اصلی ترین مبانی اسلام و اصول دین را مورد هدف قرار دهند و اکنون در تلاشند تا معاد و روز رستاخیز که عقیده جدا نشدنی مسلمانان است با طرح موضوع زامبی تحت الشعاع قرار دهند.

 

 

اما فاجعه منا...

 

 

در سریال آمریکایی "واکینگ دد" نشان می دهد که چند نفر در یک شهر جمع شدند و قصد دارند تا به نحوی از دست زامبی ها خلاص شوند به همین جهت نقشه می کشند تا این زامبی ها را از دو مسیر هدایت کرده و در یک مسیر خاص قرار دهند و نکته جالب این است که در این قسمت مدام بر تقاطع این خیابان تاکید می شود همچنین دور تا دور خیابان ها را با "اتوبوس" مسدود می کنند تا زامبی ها به مسیر مورد نظر برسند!

 

فاجعه منا چگونه از سریال آمریکایی

فاجعه منا چگونه از سریال آمریکایی

 

در صحنه دیگر فیلم نشان می دهد که زامبی ها در یک معدن جمع می شوند که با توجه به کوه های اطراف یادآور عرفات می باشد و برای اینکه جلوی انها را بگیرند با دو ماشین راهشان را مسدود کرده اند از سوی دیگر یک اتوبوس دیگری را در بالا قرار داده که با سقوط آن تعدادی از این زامبی ها کشته می شوند ! این سقوط نیز خود به تصویر کشیدن فاجعه دیگری است (سقوط جرثقیل در مسجد الحرام).

 

فاجعه منا چگونه از سریال آمریکایی

فاجعه منا چگونه از سریال آمریکایی

فاجعه منا چگونه از سریال آمریکایی

 

ایده ای که در این فیلم داده شده بر این مبنا است که این مردگان متحرک بر اثر ازدحام روی هم را بروند و به دیوار برخورد کرده تا کشته شوند !

 

فاجعه منا چگونه از سریال آمریکایی

فاجعه منا چگونه از سریال آمریکایی

 

در دنیای واقعی نیز شاهد اجرایی شدن این نقشه شوم بودیم که آل سعود با وقاحت تمام، مانند یک سگ دست آموز این نقشه را اجرایی کرد، نقشه ای که معمارانش بدون شک صهیونیست ها بودند.

 فاجعه منا نیز به این نحو رقم خورد که ایرانیان باید از خیابو سوق العرب به سمت رمی جمرات می رفتند و این مسیر که به صورت مستقیم به منطقه جمرات ختم می شود را مسدود کرده تا ایرانیان به خیابان 204 بروند از طرف دیگر با مسدود کردن خیابان دیگر با اتوبوس و آوردن حجاج آفریقایی و توابع دیگر به تقاطع مد نظر، فاجعه را به بار آوردند.

 

فاجعه منا چگونه از سریال آمریکایی

 

هر چقدر هم که رسانه های جهان در دست صهیونیست ها بچرخد و تلاش کنند تا با فتح افکار به اهداف خود برسند و در نهایت آن را عملیاتی کنند ما با یک جمله کار را تمام خواهیم کرد؛ "نصر من الله و فتح قریب !".

 

فاجعه منا چگونه از سریال آمریکایی