عباس قنبری تهیه‌کننده؛ در خصوص سری جدید برنامه «آقای گزارشگر» گفت: سری قبلی «آقای گزارشگر» به صورت اختصاصی به گزارشگری فوتبال پرداخت؛ اما در سری جدید قرار است برترین گزارشگر رشته‌های مختلف را در قالب جذاب و دیدنی انتخاب کنیم.

 

وی افزود: در حال حاضر در مرحله ساخت دکور هستیم و قرار است از 12 بهمن ضبط سری جدید «آقای گزارشگر» را شروع کنیم.

 

وی در خصوص مراحل مسابقه عنوان کرد: بعد از مرحله مقدماتی 45 نفر را در رشته‌های مختلف معرفی می‌کنیم تا در مرحله بعد به 15 گروه 3 نفره تقسیم شوند و 15 نفر به مرحله نیمه‌نهایی می‌روند و در آخر 5 نفر به اضافه بهترین نفر دوم به مرحله نهایی می‌روند.

 

وی افزود: در مرحله نهایی با نظر مردم از بین 6 نفر، نفرات برتر انتخاب می‌شوند. در این مسابقه شناخت تصویر، حضور ذهن و سؤالات تصویری قرار داده‌ایم.

 

وی از دیگر بخش‌های برنامه تصریح کرد: در هر برنامه گزارشگران پیشکسوت را در رشته‌های مختلف معرفی خواهیم کرد. همچنین با حضور یکی از بازیگران خوب کشور به صورت «پانتومیم»، نمایشی را اجرا می‌کند و شرکت‌کننده باید تشخیص دهد. برای این بخش چند گزینه داریم که هنوز حضور بازیگر قطعی نشده است.

 

قنبری خاطرنشان کرد: در هر زمینه ورزشی کارشناس اختصاصی آن رشته را خواهیم داشت. کارشناسانی که نظر خود را در خصوص گزارشگران می‌دهند. همچنین با چند نفر برای اجرای برنامه صحبت کردیم که به خاطر نهایی نشدن، نمی‌توانم نام ببرم.