سیدعلی خمینی به دیدار استاد حمید سبزواری رفت

 حجت الاسلام و المسلمین سید على خمینى در این دیدار با اشاره به اینکه انقلاب ملت ایران بر پایه عقل و عاطفه استوار بود اظهار کرد: از ارکان اصلى بُعد عاطفى انقلاب، اشعار انقلابى بود و حمید سبزوارى استوانه درخشان شعر انقلاب است. 

نوه امام راحل ضمن تقدیر از مجاهدات فرهنگى این شاعر پیشکسوت گفت: امروز و پس از گذشت سه دهه از انقلاب وظیفه ماست که نسبت به این هر دو بُعد حساس باشیم و نگذاریم که عقلانیت و عاطفه در نظام اسلامی مان کمرنگ شود. 

سید على خمینى گفت: هر اقدامى که موجب تضعیف محبت مردم نسبت به نظام شود خواسته یا ناخواسته گام برداشتن در زمین دشمن است. 

وى با اشاره به اینکه اشعار حمید سبزوارى تا سالهاى سال در خاطره مردم ایران ماندگار است از شخصیت فردى این شاعر متعهد تجلیل کرد و ضمن انتقاد از نهادهاى مسئول گفت: متاسفانه تجلیل از پیشکسوتان فرهنگى انقلاب آن طور که شایسته و بایسته است انجام نمى گیرد و نباید مناعت طبع استوانه هایى چون استاد سبزوارى باعث فراموشى این بزرگان از یاد و خاطر نسل جدید شود.  

سید على خمینى در پایان این دیدار براى شفاى حمید سبزوارى دعا و ابراز امیدوارى کرد که شعر انقلاب روز به روز مسیر پیشرفت و تعالى را طى کند. 

در ابتداى این دیدار فرزند استاد سبزوارى ضمن تجلیل از مقام بنیانگذار انقلاب اسلامى گزارشى از روند درمان این شاعر متعهد و پیشکسوت ارائه داد.