مهرجویی با بهرام رادان آشتی کرد+تصاویر

داریوش مهرجویی قصد دارد فیلم تازه خود را در ارمنستان جلوی دوربین ببرد. مهرجویی که همواره اخبار متعددی درباره فعالیت‌های تازه‌اش منتشر می شود، هفته گذشته در سفر ارمنستان ضمن دیدار با سفیر ایران در ارمنستان با چند تهیه کننده در این کشور دیدار داشت و برای ساخت  فیلم تازه‌اش در این کشور با یکی از آنان به توافق رسیده و قرار است بعد از تکمیل فیلمنامه به توافق نهایی برسند.

 

مهرجویی با بهرام رادان آشتی کرد

 

 

محصول مشترک ایران و ارمنستان

فیلم تازه داریوش مهرجویی محصول مشترک ایران و ارمنستان است. مهرجویی بعد از ساخت «سفر به سرزمین رمبو» در فراسنه مابقی آثارش را در ایران ساخت. با این وجود چند بار برای فیلمسازی در خارج از کشور خیز برداشت که هر بار به دلیلی موفق نشد. از ساخت فیلمی درباره مولانا که حتی برای حضور جرمی آیرونز با این بازیگر هم به توافقاتی رسیدند تا فیلم «بیا تا برویم» که قرار بود بخشی از آن در عراق فیلمبرداری شود. اما هیچ کدام از این فیلم ها به دلایل مختلف ساخته نشدند. این بار مهرجویی تصمیم دارد فیلمی در ارمنستان بسازد و عوامل پشت صحنه قرار است ترکیبی از عوامل حرفه ای هر دو کشور باشند.

 

مهرجویی با بهرام رادان آشتی کرد

 

 

یک ملودرام عاشقانه

وحید محمدی و داریوش مهرجویی این روزها در حال نگارش فیلمنامه این فیلم هستند. فیلمی که ملودرامی عاشقانه است. ژانر محبوب مهرجویی که بسیاری از آثارش در قالب این ژآنر قرار می گیرند. البته آنطور که روزنامه سینما گزارش می دهد اغلب بازیگران این فیلم ایرانی هستند.

 

مهرجویی با بهرام رادان آشتی کرد

 

 

حل مشکلات با بهرام رادان

مهرجویی با وجود مشکلات تامین سرمایه هم چنان به ساخت سنتوری 2 امیدوار است و در صورت پیدا شدن سرمایه گذار، این فیلم را وارد پیش تولید خواهد کرد. شنیده می شود مشکلات بهرام رادان با این پروژه هم حل شده و در صورت ساخت «سنتوری »2 به احتمال فراوان بهرام رادان نقش اصلی آن را ایفا خواهد کرد، هر چند مشکلات مالی فعلا ساخت این فیلم را به تعویق انداخته است.