شهره لرستانی بازیگری که فعالیت هایش در تلویزیون بیش از سینما دیده شد درباره حضورش در رسانه ملی گفت: تلویزیون دیگر مثل گذشته به من دلگرمی نمی دهد و بدقولی هایی که این روزها خیلی عادی شده، ما را بی انگیزه کرده است و به همین دلیل احساس می کنم فضای کار کردن فعلا فراهم نیست.

وی افزود: علاوه بر بازیگری، من چند طرح فیلمنامه و حتی کارگردانی یک سریال را پیشنهاد دادم ولی علی رغم آمد و رفت های بسیار متوجه شدم همه این جلسات در حد حرف باقی می ماند. من هم نسبت به این رسانه بی انگیزه شده ام و ترجیح می دهم فعالیت هایم را در فضاهای دیگری دنبال کنم.

بازیگر مجموعه هایی چون «آپارتمان» و «کلاه پهلوی» بیان کرد: می گویند قرار است در تلویزیون با تغییراتی مواجه شویم که امیدوارم مثبت باشد. من این روزها در فیلم سینمایی «قدم خیر» به کارگردانی مسعود فرخنده بازی می کنم و بعد از آن هم قرار است برای اولین بار به تهیه کنندگی داوود صبوری کارگردانی سینما را با فیلم «فال» که خودم نوشتم تجربه کنم.

لرستانی که چندی پیش در شبکه نمایش خانگی نیز کارگردانی را تجربه کرده بود در این باره گفت: سال گذشته فیلم «تولد نحس» را با بازی کامران تفتی، رز رضوی، شقایق فراهانی، زهره حمیدی، فریبا طالبی، حامد کیازال و ... در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کردم که به «شوخی خرکی» تغییر نام داد. این فیلم فقط یک روز تصویربرداری آن باقی مانده و به زودی آماده نمایش می شود.