هنوز هم اخبار طراحی مدلهای مختلف لباس ، نقل محافل و مجالس است ... از طراحی لباس المپیکی ها گرفته تا طراحی لباس یکی از بازیگران زن که از روی برج آزادی تهران ، الهام گرفته شده بود. در همین راستا می گویند جوانی با پیژامه و عرق گیر رکابی در خیابان دستگیر و به کلانتری هدایت می شود. وقتی افسر نگهبان از او می پرسد: «این چه ریختیه واسه خودت درست کردی اومدی تو خیابون؟» مرد، جواب داد: «جناب سروان، لباسِ من از روی پروژه های پدیده شاندیز کپی برداری شده! یعنی لباس پوشیدنِ من هم مثل پدیده شاندیز، در مرحله اسکلت، متوقف مونده!» 

اگر فکر کرده اید که همیشه می توانید با بقیه پول تان در سوپرمارکت‌ها یک آب معدنی کوچک بردارید سخت در اشتباهید، زیرا دبیر انجمن آب های آشامیدنی و معدنی ایران گفته:« آب معدنی های خاص نروژی راهی بازار ایران شده است!» و جالب است بدانید قیمت یک بطری از این آب معدنی های خاص، ۶۰ هزار تومان ناقابل است! خدا را شکر که مشکل کمبود آب معدنی لوکس هم در مملکت حل شد ... وگرنه به نظر شما انصاف و عدالت بود که توی رادیاتورِ مازراتیِ چند میلیاردی، آب معدنی بطری ای ۵۰۰ تا تک تومانی ریخته شود؟!

خبر رسیده که زنِ یکی از بدهکاران بزرگ بانکی با پولی حدود ۳۵۰ میلیارد تومان از کشور خارج شده! ملاحظه می فرمایید؟ طرف مفسد اقتصادی دانه درشت هم که باشد، هر چی اختلاس کرده را شب دو دستی می برد تقدیم خانمش می کند و خودش فردا با اتوبوس می رود سر کار! ولی خودمانیم، این مختلسانِ بانکی، هر اخلاق و رفتارشان که زشت و ناپسند باشد، احترام به همسرشان حرف ندارد! حالا شما می خواهید صدای شان کنید زن ذلیل، اشکالی ندارد! چون آنها هم به فرآیند برداشتن پول از بیت المال، نمی گویند «اختلاس»، می گویند «وام قرض الپَس نده!»

خبر آخر آنکه رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی ضمن اعلام علت پلمب یک بیمارستان و مرکز درمانی در شمال تهران، از جریمه ۱۸ میلیارد تومانی یک بیمارستان بزرگ خبر داد. این خبر هم جهت تنویر افکار عمومی در مهرآباد بازنشر شد تا وقتی زبانم لال عزیزی را به یک بیمارستان بزرگ بردید و بعد از یک شب بستری شدن و رفع بلا، با صورتحساب چند میلیونی روبرو شدید، الکی نپرسید چرا این قدر گران؟! شما که توقع ندارید هزینه های کلان این جریمه ها از محل کسر حقوق و مزایای پرسنل متخلف پرداخت شود؟!