آخرین خبر از برنامه های تلویزیون

برنامه «امروزی ها» که از شنبه تا چهارشنبه پخش می شود، امروز میزبان هومن حاجی عبداللهی است و او درباره شهرت صحبت می کند.

برنامه «امروزی ها» با محوریت دغدغه ها و معضلات جوانان در حوزه های مختلف همچون اعتیاد، فضای مجازی، بیکاری، موسیقی، مد، ازدواج، مهاجرت، آشنایی قبل از ازدواج، بازار کار، ثروت، ورزش، تفریح و سرگرمی، و... از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.

اقشار مختلف همچون، ورزشکاران، خوانندگان، بازیگران، کارشناسان و ... مهمان برنامه امروزی ها هستند.

مجری تلویزیون با «آنفلوآنزای خوکی» به اکسیر می آید

برنامه تلویزیونی«اکسیر» درقسمت جدید خود با حضور بهروز تشکر به موضوع «سرماخوردگی» و «آنفلوآنزا» می پردازد.

در قسمت بیست و ششم این برنامه بهروز تشکر مجری کنونی برنامه «به خانه برمی گردیم» و برادر بهنام تشکر بازیگر کمدی تلویزیون و سینما که مدتی پیش با آنفلوآنزای خوکی (H۱N۱) دست به گریبان بود با فرزاد حسنی به گفتگو می نشیند.

همچنین حمیدی فراهانی پزشک معالج تشکر به همراه بیژن صدری زاده متخصص بیماری های عفونی دیگر مهمانان این قسمت از برنامه «اکسیر» هستند که درباره ضرورت توجه به «سرماخوردگی» و رواج خود درمانی های اشتباه و مرسوم توسط مردم به تحلیل می پردازند.

مسعود صابری جراح مغز و اعصاب کشور نیز به عنوان مجری کارشناس ثابت این برنامه، فرزاد حسنی را همراهی می کند.

قسمت جدید این برنامه، پنجشنبه ۱۳ آبان، بعد از اخبار شبانگاهی شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود و تکرار برنامه «اعتیاد» نیز جمعه ۱۴ آبان، ساعت ۱۶:۳۰ پخش می شود.

این برنامه در قسمت های گذشته خود نحوه مواجهه با بیماری هایی چون ام اس، سرطان، سکته مغزی و قلبی، سردرد، دیابت، تیروئید و... را مطرح و بررسی کرده است.

«اکسیر» به تهیه کنندگی مصطفی شریفی برنامه ای ترکیبی با مضمون سلامت است که تلاش می‌کند سبک زندگی سالم را ترویج کند.