مهدی مقامی مدیر انتشارات اوج کودک و نوجوان در گفتگو با روابط عمومی مرکز اوج کودک و نوجوان اظهار داشت: کتاب «بچرخ تا بچرخیم» با موضوع خودباوری و تقویت اعتماد به نفس ملی، آماده ورورد به بازار کتاب است و به زودی در مراکز فرهنگی کشور توزیع خواهد شد.

وی گفت: پس از تجربه موفق انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» در مرکز اوج کودک و نوجوان که از شبکه کودک و نوجوان پخش و با استقبال خوبی از سوی کاربران فضای مجازی نیز مواجه شد؛ کتابی با این عنوان به قلم محمد سرشار به تحریر در آمده است و به صورت تمام رنگی و به همراه لوح فشرده انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» آماده عرضه می باشد.

مقامی تاکید کرد: این کتاب تا کنون دو جایزه ویژه «رسول آفتاب» و «عمار» را دریافت کرده است وعلاقه مندان می توانند با مراجعه به فروشگاه شادزی در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی ، بالاتر از میدان سید جمال بین خیابان 44 و 46 پلاک 358 و یا با تلفن 88214440 این کتاب را برای عرضه در فروشگاههای سراسر کشور سفارش دهند.

گفتنی است کتاب بچرخ تا بچرخیم به صورت استاندارد حرفه ای برای مخاطب کودک تولید شده است و لبه های کتاب به صورت نیم گون (دال بر) که نوعی طراحی ایمن برای کودکان است طراحی شده است.

cover-02