آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران

 2 فیلم سینمایی«هفت ماهگی» و «چهار اصفهانی در بغداد» از روز چهارشنبه (15 دی ماه) اکران شدند و فیلم «هفت ماهگی» همانگونه که پیش بینی می شد مورد اقبال مخاطب قرار گرفت. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: فیلم «هفت ماهگی» از روز اول با سانس فوق العاده مواجه شد و با اقبال خوب مخاطب مواجه شد. فیلم ظرف 2 روز 110 میلیون تومان در تهران فروش داشت. این فیلم هم اینک 16 سالن سینما در اختیار دارد که 3 سالن سینما به این تعداد اضافه می شود و فرد 19 سالن در اختیار خواهد داشت. شب گذشته در سینماهای آزادی، ملت، کورش و زندگی فیلم به سانس فوق العاده رسید. 

وی ادامه داد: فیلم «سلام بمبئی» ششمین هفته فروش خود را آغاز می کند و به فروش 10میلیارد و 300 میلیون تومان رسید. 

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود گفت:فیلم مشکل گیتی در تهران تنها 8 سالن سینما در اختیار دارد و به فروش 760 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسید. فیلم سینمایی «گیتا» با دارا بودن 17 سالن در تهران و 9 سالن در شهرستان به فروش 270 میلیون تومان و فیلم «وارونگی» با دارا بودن 10 سالن در تهران و 12 سالن در شهرستان به فروش 310میلیون تومان دست یافت. 

محمد احمدی تهیه کننده فیلم  سینمایی «جنجال در عروسی» و مدیر پخش این فیلم گفت: فیلم هم اینک با فروش 810 میلیون تومان روبرو شد. 

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش «لاک قرمز» گفت: فیلم هم اینک در تهران به فروش 710 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 275 میلیون تومان دست یافت. تاکنون به فروش 985 میلیون تومان دست یافته است.