تیپ متفاوت خواننده پاپ!

کنسرت میثم ابراهیمی به بهانه سی و دومین جشنواره موسیقی فجر ساعت 199 دوشنبه 27 دی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. این نخستین حضور ابراهیمی در جشنواره موسیقی فجر بود. 

اجرایی که در آن میثم ابراهیمی استرس فراوانی داشت، به اندازه‌ای که به سرعت قطعاتش را اجرا کرد و در پایان وقت اضافه آورد. صدای ابراهیمی کمی هم گرفته به نظر می‌رسید و این مشکل شاید به دلیل تمرینات فراوان او پیش از اجرایش بوده است. 

همچنین قطعاتی که ابراهیمی خواند یکی در میان، حسی و ریتمیک بودند. 

پیش از آغاز کنسرت و ورود میثم ابراهیمی هیجان سالن نوید یک کنسرت شاد را می‌داد. ابراهیمی با تیپی متفاوت از کنسرت‌های قبلش وارد سالن شد. کت سفید با لبه کوتاه یقه کت به همراه شلوار سیاه این خواننده و پیراهن های مشکی و شال قهوه‌ای رنگ نوازندگانش جلوه بصری جالبی را رقم زده بود. 

این خواننده پاپ کنسرتش را با قطعه «یه جور خاص» آغاز کرد. نورپردازی و تصویر متناسب با آهنگ، هیجان داخل سالن را دو برابر می کرد. 


حضاری هم که اکثر آنان را جوانان تشکیل می‌دادند، به خوبی با ریتم موزیک همراهی می کردند. 

«حس تو» قطعه دومی بود که ابراهیمی و گروهش اجرا کردند. بر خلاف قطعه نخست تم این موزیک حسی بود. 

آهنگ «خسته‌ام» را که محمد علیزاده همراه با میثم ابراهیمی آن را خوانده بودند، ابراهیمی به تنهایی اجرا کرد و با اقبال مخاطبانش مواجه شد. پس از آن قطعه، میثم ابراهیمی به مخاطبانش وعده آلبوم جدیدش را داد. آلبوم جدید ابراهیمی که اواخر زمستان منتشر می شود، «تیک» نام دارد. 

خواننده آهنگ «دوست دارم» گفت: اوایل بهمن تیزر آلبوم منتشر می شود و امیدوارم مورد توجه همه شما دوستداران موسیقی قرار بگیرد. 

وی اضافه کرد: تهیه کننده آلبوم جدید، خشایار ورزی است. پس از گفت و گوی صمیمی این خواننده با هوادارانش قطعه «نفس عمیق» که با ریتمی شاد و با طنازی سازهای تنبک و گیتار به بهترین شکل ممکن اجرا شد. 

سپس میثم ابراهیمی قطعه حسی «خواهش» را اجرا کرد. اجرای بخشی از آلبوم «تیک» و ابراز علاقه مخاطبان، بخش دیگر کنسرت ابراهیمی بود. 

یکی از جذاب ترین بخش های کنسرت این خواننده اجرای قطعه «عشقم» بود که با دست زدن دوستداران ابراهیمی و تنبک زنی جوی متفاوت را رقم زد. فیلمبرداری بسیاری از حضار برای ثبت این قطعه و خاطره سازی با آن در نوع خود جالب بود. ریتم شاد این موزیک همه مخاطبان ابراهیمی را هیجان زده کرد. 

«ستاره بارون» قطعه بعدی بود که در سانس نخست سالن میلاد اجرا شد. سیاوش قمصری خواننده جوان کشورمان مهمان امشب میثم ابراهیمی کنسرتش بود. اجرای قطعه «خودتم می دونی» با نواختن گیتار برقی و اورگ، شادی را مجدد به سالن بازگرداند. نورپردازی سفید در سراسر سالن به اجرای هر چه بهتر این قطعه کمک کرد. 

سپس تیتراژ سریال «دردسر های عظیم» با عنوان «چشمام و بستم» با همراهی اکثر حضار انجام شد. 

پس از آن ابراهیمی مجدد بخش دیگری از آلبوم «تیک» که هنوز منتشر نشده است، را خواند. 

قطعه شاید «شاید عاشقشم» از آلبوم «تگرگ» قطعه ای بود که با هنرمندی نوازنده های گیتار برقی اجرا شد. 

اجرای قطعه «جدایی» با هنرمندی فرشید نیا نوازنده ابراهیمی آهنگ بعدی بود که اجرا شد. در میان اجرای این قطعه ابراهیمی به معرفی نوازندگان با موزیک به شکل ریمیکس پرداخت. اجرایی که در آن ابراهیمی از علی حقیقی گیتار الکتریک، کیوان محبت پور کیبورد، حامد حمیدی گیتار کلاسیک، احسان رنجور ویولن و غیره تشکر کرد. این بخش به تنوع در اجرای ابراهیمی خیلی کمک کرد. 

معرفی اشوان خواننده ای که خود در سانس بعدی اجرا داشت، در نوع خود جالب توجه بود. اشوان دیگر خواننده ای بود که مهمان امشب کنسرت ابراهیمی بود. 

عجله ابراهیمی برای اجرای قطعاتش باعث شد که وی به اندازه دو قطعه زمان اضافه بیاورد و قطعات حس تو و یه جور خاص را دو بار بخواند. 

با وجود نقایص موجود در کنسرت ابراهیمی، صدای خوب و نوازندگی و اجرای نسبتا مناسب باعث شد که حضار با رویی خوش سالن را ترک کنند.