بازیگر جدید سریال «نفس» کیست؟

مجموعه ماهی بادکنکی به تهیه کنندگی خانم سلما افکاری در 90 قسمت 10 دقیقه‌ای با تکنیک سه بعدی برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته می شود. 13 قسمت از این مجموعه در نوروز 95 برای بچه های عزیز پخش شد و به گفته تهیه کننده این مجموعه 13 قسمت دیگر آن آماده پخش می باشد و 10 قسمت آن نیز در مرحله دوبله می باشد.

در این مجموعه که به قلم رامین کرمی به رشته تحریر در آمده است، با پنج دوست هم سفر می‌شویم که دوش به دوش هم، با مشکلات و ماجراهای بوجود آمده توسط غول ماهی و  یا دیگران و یا اشتباهات خودشان مبارزه می‌کنند و وسیله پیروزی و گسترش خوبی را به وجود می آورند.

بازیگر «ارمغان تاریکی» به «نفس» پیوست

سودابه بیضایی به «نفس»، سریال جدید جلیل سامان اضافه شد.  برخی بازیگران سریال های «ارمغان تاریکی» و «پروانه» از ساخته‌های جلیل سامان در «نفس» نیز حضور دارند از جمله شخصیت سیدحسن؛ روحانی‌ای که ایفای نقش او را هدایت هاشمی در «پروانه» برعهده داشت، با همین شخصیت در سریال «نفس» حضور دارد. آخرین لوکیشن «نفس» روستایی در رامسر بود و قربان نجفی و معصومه قاسمی پور بازیگران جدیدی بودند که در شمال کشور مقابل دوربین رفتند.

تشریح گزارش تفریغ بودجه امشب در شبکه یک

عادل آذر رییس دیوان محاسبات کشور امشب با حضور در برنامه نگاه یک از گزارش سالانه تفریغ بودجه سال 96 می‌گوید. جایگاه دیوان محاسبات در برنامه ششم توسعه و نقش دیوان در راستای اقتصاد مقاومتی از دیگر موضوعاتی است که عادل آذر در این برنامه به آنها پاسخ خواهد گفت.
برنامه نگاه یک به تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی، امشب حوالی ساعت 23:155  از شبکه یک سیما پخش می شود.