خواننده معروف راک اردیبهشت ماه به روی صحنه می رود
 کاوه آفاق خواننده موفق موسیقی پاپ راک پس از اجرای موفقیت آمیز خود در سی و دومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر، در جدیدترین سری فعالیت هایش در بیستمین شب از اردیبهشت می خواند.
 
در کارنامه هنری کاوه آفاق آثاری زیبا و در عین حال تاثیرگذار دیده می شودکه دراین زمینه می توان به قطعه هایی همچون "شهر من کو؟ " ، "شال" ، " ایران"  و " عطر تو" اشاره کرد.
 
کاوه آفاق
 
این خواننده جوان همچنین در نخستین اجرای خود، قطعه " شهر من کو؟ " را به یاد خرمشهر روی صحنه برد و پیش از اجرای آن گفت: این قطعه را در سال 1385 یا 1386 ساخته ام.
 
وی ادامه داد: این اثر در واقع یادواره شهر خرمی است که به ما تعلق دارد.
 
به طور یقین یکی از جذاب ترین بخش های کنسرت کاوه آفاق، مربوط به اجرای قطعه " ایران" است که خواننده این اثر را با تمام صلابتش ، به ایران سربلند و ایرانیان سر افراز تقدیم می کند.
 
به احتمال زیاد این خواننده در اجرای پیش روی خود آثاری همچون " اتاق آبی" ، " مخمصه" و "پرانتز" را هم می خواند.
 
از نکته های جالب توجهی که درباره کاوه آفاق می توان مورد توجه قرار داد، طرح پرچم "ایران" است که او همیشه روی دست خود به همراه دارد.
 
براساس آنچه که این خواننده پیش از این، درباره این اقدام خود سخن گفته بود، باید به این موضوع اشاره کرد که کاوه آفاق این عمل را برای معرفی هر چه بیشتر ایران، پرچم آن ومردم کشورمان انجام داده که در این زمینه بسیار موفق بوده است.
 
کاوه آفاق
 
کاوه آفاق ازجمله خوانندگانی است که در کنسرت های خود علاوه بر خواندن، ساز هم می نوازد که گیتار الکتریک یکی از اصلی ترین سازهایی است که این هنرمند می نوازد.
 
آفاق 20 اردیبهشت در دو نوبت و در ساعت های 19:00 و 22:00 درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود.