نگاه متفاوت علیخانی به سوژه‌ها در رمضان 96

برنامه «ماه عسل» در ماه رمضان امسال با تفاوت‌هایی ملموس نسبت به فصل‌های قبلی این برنامه در سال‌های گذشته، میهمان بیننده‌های روزه‌دار تلویزیون می‌شود.

در «ماه عسل» 1396 به موضوعات برنامه و داستان‌های مربوط به میهمانان، با نگاهی از سه زاویه پرداخته می‌شود و این موضوع یکی از اساسی‌ترین تفاوت‌های فصل جدید این برنامه نسبت به فصل‌های قبلی آن است.

برنامه «ماه عسل» در طول 15 قسمتی که به‌ صورت زنده و غیر زنده روی آنتن شبکه سه سیما داشته، در برخی برنامه‌ها توانسته موضوعی شاهکار مانند را برای مخاطب به تصویر بکشد که در این راستا می‌توان از ویژه‌برنامه خواهران قهرمان منصوریان نام برد.

در حالی که این برنامه پرمخاطب به نیمی از پخش خود در ماه مبارک رمضان رسیده، برنامه‌های ضعیفی را هم در کارنامه 96 خود برجای گذاشته که از آن جمله می‌توان به برنامه اختصاص یافته به کلاس‌های خاطره‌گویی خانم پیشکسوت اشاره کرد.

علیخانی در فصل جدید برنامه تلویزیونی خود همچنین با دعوت از یک خانم و یک آقای پیر که مدت 63 سال از عمر زندگی مشترک آن‌ها سپری می‌شود، تلاش کرد ضمن ارائه تجربه و راهکارهایی در مسیر موفقیت زندگی مشترک زوج‌ها، تا اندازه‌ای از فضای غم انگیزی که در بیشتر برنامه‌هایش جریان دارد، فاصله بگیرد.

به نظر می‌رسد «ماه عسل» که تاکنون نیمی از فصل جدید خود را پشت سر گذاشته، نسبت به سال گذشته همین زمان، تا اندازه بیشتری توانسته مخاطبان را با خود همراه کند.

باید دید علیخانی در 15 قسمتی که از برنامه ماه رمضانی‌اش، باقی مانده چه برنامه‌هایی را برای مخاطبان برنامه تدارک دیده است.