فاجعه برای شاهرخ خان

این کمدی درام خانوادگی در سه روز اول نمایش خود فقط 53 کرور فروش کرد. این در حالی است که اهل فن، پیش‌بینی افتتاحیه‌ای 80 کروری برای آن داشتند. در حال حاضر، تحلیلگران بعید می‌دانند، فروش کلی کار تازه شاهرخ خان به رقم 100 کرور برسد.

فیلم‌های قبلی این بازیگر مسلمان بالیوودی، با فروش بالای 150 کرور جزو فیلم‌های موفق سینمای هند بوده‌اند. از آن جا که هزینه تولید وقتی هری سیجل را ملاقات کرد 80 کرور بوده، بعید نیست لقب یک کار کم‌فروش را بگیرد. به اعتقاد منتقدان و تحلیلگران سینمایی، این یک فاجعه هم برای خود شاهرخ و هم برای صنعت سینمای هند خواهد بود.

امتیاز علی که در کارنامه‌اش چند فیلم بسیار موفق و پرفروش دارد، این کمدی رمانتیک را براساس فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی کرده است.

رسانه‌های گروهی هند، دلایل مختلفی برای شکست تجاری فیلم ذکر می‌کنند، اما بسیاری بر این باور هستند که فیلمنامه ضعیف است و نمی‌تواند تماشاچی را جذب کند.

در داستان فیلم، شاهرخ در نقش یک راهنمای تور ظاهر می‌شود که در اروپا مشغول کار است. آشنایی و دیدار او با یکی از فامیل‌های دور، سرآغاز یک سری ماجراجویی جوان‌پسند است. آنوشکا شارما که قبل از این دو فیلم بسیار پرفروش با شاهرخ داشته، نقش مقابل او را در این فیلم تازه بازی کرده است. چند هفته قبل هم تیوبلایت، فیلم تازه سلمان خان نتوانست فروش بالایی در جدول گیشه سینماهای هند کند. فروش پایین دو فیلم از دو خان بزرگ سینمای هند، باعث طرح این تحلیل شده که آیا دوران موفقیت کاری آنها به سرآمده است؟ این تحلیلی است که طرفداران این دو بازیگر بشدت با آن مخالف هستند، اما واقعیت جدول گیشه، چیز دیگری را نشان می‌دهد!