«دختران نقش جهان» در تهران

نمایشگاه گروهی آبرنگ «دختران نقش جهان» جمعه ۳ شهریور ماه در گالری «نقش جهان» تهران افتتاح شد. مریم باشوکی، ملیکا سادات حسینی و آتنا باشوکی ۳ هنرمندی هستند که آثارشان را در نمایشگاه «دختران نقش جهان» به نمایش گذاشته اند؛ آثاری که همگی با آبرنگ خلق شده اند.

مریم باشوکی، متولد ١٣٥٥ و لیسانس هنرهای تجسمی از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است که نقاشی را از کودکی آغاز کرده است و برپایی چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی در تهران (نگارخانه بهزاد)، عضویت در گروه آبرنگ شرق و چاپ اثر در کتاب «شهر هشتم» از دیگر فعالیت های مریم باشوکی است.

ملیکا سادات حسینی نیز متولد ۱۳۶۶ و لیسانس فیزیک است که نقاشی را از کودکی آغاز کرده و در حین آموختن نقاشی آبرنگ، به آموختن فنون چاپ پرداخته است. ملیکا سادات حسینی نیز شرکت در چندین نمایشگاه و چاپ اثر در کتاب «شهر هشتم» را در کارنامه‌اش دارد.

آتنا باشوکی نیز متولد ۱۳۶۵ است که نقاشی آبرنگ را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده و شرکت در نمایشگاه های گروهی و چاپ اثر در کتاب «شهر هشتم» ۱۳۹۵ (گزیده آثار نقاشان آبرنگ ایران) از جمله فعالیت های وی است.

این نمایشگاه تا ۸ شهریور در نگارخانه «نقش جهان» به آدرس نیاوران، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی۲، پلاک ۹ برقرار است.