معرفی برترینهای ادکلن داماد با ماندگاری بالا

ادکلن داماد از آن فاکتورهایی است که بر جذابیت داماد می افزاید و باعث می شود که تصویری ماندگارتر در ذهن مهمانان از خود بر جای بگذارد. در این مطلب سعی شده بهترین گزینه های ادکلن داماد پیشنهاد شود.

  Cartier Pasha Edition Noire

ادکلن داماد

ادکلن داماد

ادکلن پاشا کارتیه دارای ریشه ای عمیق در تاریخ برند می باشد، که توسط پاشای مراکش به لوئیس کارتیه سفارش داده شد.یک رایحه لایت و در عین حال مردانه بهترین تعریف برای این ادکلن است.

Paco Rabanne Invictus Intense

ادکلن مردانه

ادکلن مردانه

شاید این برند پاکو رابانا به خوبی نسخه قبل تر آن، یعنی وان میلیون، نباشد اما همچنان جزو یکی از پر فروش ترین ها در 4 سال اخیر است. این عطر با رایحه عنبری که دارد، به عنوان ادکلن داماد بسیار مناسب است.

 Bvlgari Man Black Cologne

ادکلن بولگاری

ادکلن مردانه بولگاری

با رایحه عرق نیشکر (rum) و مرکبات آغاز می شود و در پایان پیچ و تاب رایحه گل استشمام می شود.

بولگاری رایحه ای را ایجاد کرده است که مناسب تمام فصول سال است.

Gucci Guilty Absolute

ادکلن مردانه گوچی

ادکلن گوچی

رایحه چوب و چرم از رایحه های تشکیل دهنده این عطر هستند که حس جوانی و شادابی را منتقل می کند. شیشه این عطر ظاهری کلاسیک و رنگی پرتقالی دارد که دل دامادهایی را که سبک های کلاسیک می پسندند، به دست خواهد آورد.

Truefitt & Hill Clubman

ادکلن مردانه با بوی ماندگار

ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی

Truefitt & Hill بعنوان قدیمی ترین آرایشگاه مردانه دنیا شناخته شده است و لاین ادکلن این برند به خوبی نمایانگر این شجره نامه می باشد. رایحه Clubman نه خیلی سنگین و نه بیش از حد لایت _ ترکیب مرکبات و رایحه گل با رایحه ی عمیق تر از چوب و مشک - است.

 

Joop! Wow

ادکلن مردانه ژوپ

ادکلن گرم و شیرین

یکی از بهترین عطرهای مردانه از سال 1989 تا به حال، عطر ژوپ است. این مدل از ترکیب اسانس هایی چون چوب، ادویه و وانیل ساخته شده است. این ادکلن با رایحه گرم و شیرینی که دارد میتواند گزینه مناسبی برای داماد باشد.

 Hermès Rocabar Eau de Toilette

ادکلن هرمس

ادکلن هرمس

اجازه ندهید رایحه تازه ، سبز و عطر مرکبات این ادکلن در لحظه اول شما را فریب دهد. خیلی زود رایحه گرمی که از ترکیب غنی کهربا و سرو ناشی می شود شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

Davidoff Amber Blend

ادکلن دیویدف

دیویدوف آمبر بلند

یکی از بهترین رایحه ها برای ادکلن عنبر می باشد که در موفقیت این محصول نیز نقش بسزایی داشته است. سازنده این عطر الیویر پسچکس نام دارد که عطرهایی چون بالمین هوم و وان میلیون پاکو رابانا را نیز تولید کرده است.

Giorgio Armani Beauty Mania for Men

جورجیو آرمانی

ادکلن مردانه برای تمام فصول

بسیار متعادل، با ترکیب سنگین مشک و عنبر و رایحه لایت پرتقال سبز ،انتخابی مناسب برای داماد در تمام فصول.

Tom Ford Bois Marocain

تام فورد

تام فورد

از خرید این عطر هیچ گاه پشیمان و ناامید نخواهید شد. از ترکیبات آن می توان به نعناع هندی و چوب سدر اشاره کرد. دامادهایی که شخصیت مرموزی دارند و از ابهام و پیچیدگی لذت می برند، این مدل عطر را خواهند پسندید.

منبع : لوکس عروس