بازیگرمشهور هالیوودی که وارد دنیای ورزش می شود

شبکه نتفلیکس که توانسته نظر مثبت داگلاس را برای بازگشت به قاب کوچک جلب کند، دستمزد بالایی هم به او پرداخت می‌کند. البته رقم دستمزد فاش نشده، اما نزدیکان بازیگر می‌گویند او به دلیل خوب بودن مجموعه، بازی در آن را قبول کرده و نه پول زیادی که می‌گیرد!

این مجموعه با نام متد کامینسکی جلوی دوربین می‌رود و نتفلیکس آن را با همکاری شبکه قدیمی آبی‌سی تهیه می‌کند.

شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که مایکل داگلاس در داستان مجموعه در نقش یک بازیگر هالیوودی ظاهر می‌شود که این حرفه را رها کرده و وارد دنیای ورزش می‌شود، اما مدیر برنامه هایش ترتیبی می‌دهد که او به صورت یک مربی و معلم بازیگری درآمده، به دنیای سینما برگردد. نقش این مدیر برنامه را هم آلن آرکین بازی خواهد کرد.

به نوشته امپایر آنلاین، کلید فیلمبرداری متد کامینسکی اوایل فصل پاییز زده می‌شود تا برای بهار سال آینده میلادی روی آنتن برود.

این طور که مدیران نتفلیکس می‌گویند، این درام اجتماعی فقط در یک فصل تولید شده و صاحب فصل‌های بعدی نخواهد شد. کار انتخاب کارگردان مجموعه آغاز شده و قرار است یک کارگردان واحد تمام اپیزودهای آن را کارگردانی کند. از آن جا که داگلاس نقش اصلی مجموعه را دارد، یکی از فیلمسازان سرشناس دنیای سینما وظیفه کارگردانی اش را به عهده خواهد گرفت. تهیه کنندگان مجموعه گفته اند آن را در ده قسمت تهیه خواهند کرد و تماشاگران را همراه خود به پشت صحنه هالیوود و دنیای سینما می‌برند.

البته این مجموعه نگاهی انتقادی به هالیوود ندارد و داستان خود را با لحنی کمدی تعریف می‌کند. تماشاگران تلویزیون در دهه 70 میلادی مایکل داگلاس را در مجموعه پربیننده خیابان‌های سان فرانسیسکو دیدند. بعد از آن، او وارد دنیای سینما شد و به صورت یکی از مطرح ترین ستارگان سینما درآمد.