خرید 3هزار دست لباس از هند برای سریال حضرت موسی

مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس درباره پروژه های خود گفت: فعلا به عنوان مدیر هنری سریال «عقیق» بهرنگ توفیقی که در ماه محرم پخش می شود مشغول به کار هستم.

وی ادامه داد: همچنین مشغول تحقیق درباره طراحی پروژه تلویزیونی موسی هستم که قرار است در شهرک دفاع مقدس در ادامه ‌دکورهای سریال حضرت یوسف در فضای وسیعتری دکورهای آن ساخته شود. گروه وسیعی را برای کار آماده کرده ام تا بزودی ساخت را شروع کنیم. سیداحمد میرعلایی تهیه کننده پروژه نیز اقدامات لازم را انجام داده تا کار به کارگردانی جمال شورجه آغاز شود.

طراح صحنه سریال «در چشم باد» درباره جزییات دکورهای سریال موسی توضیح داد: این پروژه حدود ۳۰۰ لوکیشن دارد که اصلی ترین آن در شهرک دفاع مقدس و ساخت سوله به شکل داخلی است. در سریال حضرت یوسف از سوله های خارج از شهرک استفاده کردیم که متاسفانه تغییر کاربری داده  شد و فضای داخلی قصرها از بین رفت ولی این بار تصمیم بر ساخت سوله برای دکورهای ماندگار داریم.

میرفخرایی در پایان درباره طراحی لباس های این سریال نیز عنوان کرد: حدود سه هزار دست لباس پیش بینی شده است که برای خرید پارچه به هند می رویم که تنوع زیادتری در پارچه دارد و ارزان است. همچنین ساخت وسایل صحنه هم زمان‌بر است و بزودی طراحی آن شروع می شود.