اکران «سد معبر» بعد از ماه محرم

بهمن کامیار از اکران دو فیلم سینمایی خود خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «خیابان دیوار» که کارگردانی آن بر عهده خودم و تهیه‌کننده آن مصطفی کیایی است به تازگی مراحل فنی خود را پشت سر گذاشته است. این فیلم را برای دریافت مجوز نمایش به ارشاد و شورای پروانه نمایش ارسال کرده‌ایم که البته هنوز مجوز آن صادر شده و در لیست نوبت است.

وی افزود: قصدم این است که فیلم سینمایی «خیابان دیوار» را به جشنواره سی و ششم فیلم فجر برسانم.

بهمن کامیار که سال گذشته با فیلم سینمایی «سد معبر» در جشنواره فیلم فجر بود و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشت، در مورد اکران این فیلم سینمایی نیز عنوان کرد: اکران این فیلم هنوز مشخص نیست با اینکه پروانه نمایش آن صادر شده است اما تمایل دارم که بعد از ماه محرم و صفر و در پاییز امسال این فیلم را اکران کنم.

وی افزود: پخش فیلم سینمایی «سد معبر» به عهده هدایت فیلم است.

گفتنی است، فیلم سینمایی «خانه دیوار» پس از فیلم سینمایی «مرداد»، دومین تجربه کارگردانی بهمن کامیار به شمار می‌آید. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان آن روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است.

تمامی مراحل فیلمبرداری «خیابان دیوار» در لوکیشن‌های تهران انجام شده است.

ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، احسان امانی، رویا جاویدنیا، معصومه رحمانی، ایرج سنجری، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سیدوحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر، اکبر مددی مهر ، غلامحسین عباسی، مهران آتش زا، فرزاد سینا، شهرزاد بخشی، مهران فراهانی، فاطمه بابایی، رضوان جعفری، حمیدرضا خسرویون، رعنا آزادی ور و محسن کیایی در این فیلم بازی می‌کنند.

همچنین فیلم سینمایی «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی و نویسندگی سعید روستایی است که داستان شخصی به اسم قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری است در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلاف نظر دارد.

حامد بهداد، باران کوثری، محسن کیایی، نادر فلاح، نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی و حسام محمودی در «سد معبر» به ایفای نقش پرداخته‌اند.