پخش سریال «سایبر» با دوبله انگلیسی از آی‌فیلم

ورزشکاران فلسطینی با تمام وجود سعی می‌کنند روحیه مبارزه و قهرمانی خود را حفظ کرده و در برابر تمام محدودیت ها و ظلم های آشکار اسرائیلی ها مقاومت کنند. اینها همه قرار است از قاب شبکه هیسپان و در مستند «اسرائیل مصون از قانون: شهربازی های تخریب شده» به تصویر کشیده شود. مجموعه تلویزیونی «سایبر» نیز به‌ تازگی توسط شبکه آی ‌فیلم به انگلیسی دوبله شده و در جدول پخش کانال انگلیسی این شبکه قرار گرفته‌ است.

ورزشکاران فلسطینی با تمام وجود سعی می کنند روحیه مبارزه و قهرمانی خود را حفظ کرده و در برابر تمام محدودیت ها و ظلم های آشکار اسرائیلی ها مقاومت کنند. اینها همه قرار است از قاب شبکه هیسپان و در مستند «اسرائیل مصون از قانون: شهربازی های تخریب شده» به تصویر کشیده شود.

مستند «اسرائیل مصون از قانون: شهربازی های تخریب شده» (Israel Above The Law: Stricken Playgrounds) با سوژه ای متفاوت به سراغ جنگ بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها رفته و ورزشکاران فلسطینی و ظلم و جنایات وارده بر آنها را به قاب تصویر آورده است.

کارگردان این مستند سعی کرده این موضوع را به مخاطبین نشان دهد که اسرائیلی ها به طور ویژه ورزشکاران را مورد حمله قرار می دهند و سعی دارند تا مانع فعالیت ورزشکاران فلسطینی شوند و در این راستا به هر اقدامی دست می زند؛ چه با هدف قراردادن و نابود کردن ورزشگاه ها و استادیوم های ورزشی نوار غزه و یا جلوگیری از خروج ورزشکاران برای شرکت در مسابقات بین المللی و یا حتی هدف قرار دادن و به شهادت رساندن جوانان ورزشکار فلسطینی که بارها این اتفاق افتاده است.

Majed Jendia  کارگردان این مستند می خواهد این نکته را گوشزد کند که تمام سعی اسرائیلی ها برای ظلم و فشار بر روی ورزشکاران این است که روحیه قهرمانی، پهلوانی و مبارزه را در میان آنها از بین ببرد ولی در این سال ها با وجود تمام محدودیت های بوجود آمده، موفق به این کار نشده است.

مستند 25 دقیقه ای «اسرائیل مصون از قانون: شهربازی های تخریب شده»محصول سال 2016 پرس تی وی است که توسط هیسپان تی وی دوبله شده و در روز پنج شنبه ساعت 4:30 به وقت تهران به روی آنتن این شبکه می رود و در همان روز ساعت 13:30 بازپخش می شود.

پخش مجموعه «سایبر» با دوبله انگلیسی از آی‌فیلم

مجموعه تلویزیونی «سایبر» به‌تازگی توسط شبکه آی‌فیلم به انگلیسی دوبله شده و در جدول پخش کانال انگلیسی این شبکه قرار گرفته‌است.

مجموعه تلویزیونی «سایبر» به کارگردانی احمدمعظمی  و تهیه کنندگی  سعید کمانی از جمعه ۲۶ آبان روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی قرار می‌گیرد.

این مجموعه تلویزیونی با مضمون جرایم اینترنتی تولید شده و درنگارش فیلم‌نامه آن توسط علیرضا آل‌یمین از پرونده‌های واقعی استفاده شده است.

در سریال «سایبر» روح‌الله کمانی، قاسم زارع، شهروز ابراهیمی، سجاد دیرمینا، نیلوفر شهیدی، سارا منجزی، علیرضا ثانی‌فر، علی جلالی، نازنین پیرکاری، مهرآسا صمدی، سیامک راشدی، عرفان قاسمی و شهاب شادانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش مجموعه تلویزیونی «سایبر» از جمعه ساعت ۱۹:۰۰ به وقت GMT (۲۲:۳۰ به وقت تهران) آغاز می‌شود. باز پخش آن نیز در ساعت‌های ۰۱:۰۰، ۰۷:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته خواهدشد.