سفر عموهای فیتیله ای به مناطق زلزله زده

علی فروتن درباره برنامه هفته آینده عموهای فیتیله ای برای کودکان زلزله زده در کرمانشاه گفت: هفته گذشته با حمید گلی از طرف  کانون پرورش فکری کودکان در روستای سر پل ذهاب بودیم، با کودکان دیدار کردیم و پس از این دیدار ایده اجرای برنامه ای برای کودکان زلزله زده در ذهنمان شکل گرفت که تصمیم گرفتیم برنامه ای در روز شنبه برای آن ها اجرا کنیم.

وی افزود: صبح شنبه دوباره به روستای سر پل ذهاب می‌رویم، با کودکان این روستا دیدار می‌کنیم و برای آنها برنامه اجرا می کنیم تا از فضای افسرده‌ای که برای آنها شکل گرفته است فاصله بگیرند.

فروتن درباره جزئیات این برنامه اظهار کرد: این برنامه کاملا توسط خود ما انجام می‌شود و می خواهیم این خوشحالی برای ما و کودکان رقم بخورد بنابراین از هیچ نهاد یا ارگانی کمک نگرفته ایم. در این برنامه قرار است شعر،‌ نمایش،‌ برنامه طنز و شاد و موزیکال اجرا شود که کودکان از ناراحتی واقعه روی داده دور شوند.

این بازیگر درباره اثر تئاتری که قرار است درآن بازی کند نیز توضیح داد: "چتر سفید" به کارگردانی حمید گلی در حمایت از صلح است و اجرای آن از 20 آذر در ضلع جنوبی مجموعه ورزشی شهید شیرودی خیابان ورزنده درساعت 17:30 شروع می‌شود.  علاوه بر من حمید گلی ،‌ محمد حاجی بابایی، سعید برجعلی و دو دختر و پسر که بازیگران کودک این نمایش هستند روی صحنه می رویم.

فروتن خاطرنشان کرد: این اثر یک نمایش کودکانه برای ردیف سنی 5 سال به بالا است که با آهنگسازی رامین کهن به صورت زنده روی صحنه اجرا می شود. "چتر سفید" فضای مفرح دارد و پیام آن بد بودن جنگ است. این نمایش تا اواخر دی ماه اجرا دارد و از هفته آینده فروش بلیت در سایت ایران کنسرت برای مخاطبان فراهم خواهد شد.