درخواست تهیه کنده سینما از دبیر جشنواره فیلم فجر

محمد احمدی تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت نمایش «اسکی باز» گفت: «اسکی باز» را با هدف حضور در جشنواره فیلم فجر تحویل دادیم و منتظر جواب هستیم، اما با توجه به اینکه فیلم جوایز فراوان و معتبری دریافت کرده و در جشنواره مهمی کاندید شده، از مسئولان سینمایی و آقای داروغه زاده دبیر محترم جشنواره که توجه ویژه ای به سینمای کودک و نوجوان دارند، انتظار داریم «اسکی باز» بدون گذر از کانال هیات انتخاب در بخش مسابقه حضور یابد.

وی افزود: فیلم «اسکی باز» فیلمی گرم با پتانسیل بالاست که اگر در جشنواره دیده شود، به طور قطع در اکران نیز موفق تر خواهد بود و خروجی آن بیشتر دیده شدن فیلمی از سینمای کودک و نوجوان، جذب هرچه بیشتر مخاطبان سینما و تمایل هرچه بیشتر تهیه کنندگان و کارگردان ها برای ورود به این بخش از سینما خواهد بود.

 در خلاصه داستان «اسکی باز» به تهیه کنندگی محمد احمدی و کارگردانی فریدون نجفی آمده است: پسر بچه‌ای اسکی باز که فقط چند ساعت تا مسابقات اسکی زمان دارد، اسکی‌اش شکسته است. به نجار آبادی سفارش یک جفت چوب اسکی می‌دهد و مجبور می‌شود بر خلاف میل باطنی‌اش بزکوهی را برای قربانی سرباره به روستای مجاور ببرد و تا عصر برگردد.

حبیب تاجمیری، سید شهاب‌الدین طباطبایی، رضا موری، امیررضا فرامرزی و آوا دارویت بازیگران «اسکی باز» هستند.