آخرین وضعیت ساخت انیمیشن «راز پروانه ها»

آهنگسازی انیمیشن سینمایی «راز پروانه ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی تنهایی را محمد ملکی اصل و وحید نیکدل بر عهده داشتند و به تازگی کار ساخت موسیقی این اثر به پایان رسیده است.

از عوامل ساخت موسیقی این فیلم می توان به دستیار آهنگساز و نوازنده ملودیک: ایرج علمی، آوا: نازیلا باباپور و نوازندگانی همچون یاشار پاسبان، هامون نجفی، رسول سلیمان پور، عطا شرقی، مرتضی اسدی اشاره کرد. همچنین صداگذاری و ترکیب صدا برعهده امین گلی و ایرج علمی بوده است.

محمد ملکی اصل پیش از این آهنگسازی سریال «بچه های کوچه همت»، تله فیلم «به رنگ برف»، مستندهای «قالی آذربایجان»، «عروس ایران»، «شهریار ایران»، سریال «بانو»، سریال انیمیشنی «کوشا و نیوشا»، فیلم سینمایی «تعطیلات پردردسر»، فیلم سینمایی «عقاب دندان نقره ای» و تله فیلم «نمایش تمام شد» را برعهده داشته است.

«راز پروانه ها» که با بودجه شخصی ساخته شده است، در سال ۹۶ موفق شد در جشنواره های فیلم رشد، جشن انیمیشن خانه سینما و همچنین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان حضور داشته باشد و کاندیدای دو بخش بهترین فیلم کودک و بهترین کارگردانی شود.

«راز پروانه ها» داستان حشره ای به اسم قهوه ای است که برای پروانه شدن راهی سفری پر مخاطره و در این راه با ماجراهای زیادی مواجه می شود.