تاریخ افتتاحیه جشنواره فیلم فجر مشخص شد

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر روی خط این برنامه آمد و درباره روند آماده شدن برای جشنواره گفت: از پنجشنبه آینده با مراسمی در برج میلاد جشنواره برگزار می شود و از 12 بهمن نمایش فیلم‌ها در سینمای مردمی و 13 بهمن در سینمای رسانه آغاز می شود.

نجفی در پاسخ به این پرسش که چطور تصمیم گرفتید علی رغم اعلام دبیر جشنواره که افتتاحیه نداریم، افتتاحیه را در برج میلاد برگزار کنید، عنوان کرد: با توجه به اینکه 12 بهمن همزمان با افتتاحیه جشنواره، شروع جشن های پیروزی انقلاب است، قرار شد افتتاحیه داشته باشیم و جشنواره فجر هم با توجه به علاقمندان و متقاضیانی که در سراسر کشور دارد، یکی از رونق دهندگان این رویداد باشکوه است.

توزیع کارت اهالی رسانه همزمان با نشست فجر در روز یکشنبه

وی در خصوص اینکه آیا مشکل کارت و ورود اهالی رسانه را داریم یا خیر، عنوان کرد: روز یکشنبه نشست خبری سی و ششمین جشنواره فجر برگزار می‌شود و همزمان کارت اهالی رسانه نیز توزیع می شود.

نجفی در پاسخ به اینکه با تصمیمی که بر مبنای جدا کردن هنرمندان و اهالی رسانه گرفته شده نیاز خبرنگاران به تهیه خبر به چه نحوی برآورده می شود، توضیح داد: هنرمندان و سینماگران برای نشست فیلم های خود حضور دارند و برنامه ریزی شده است که گفتگوهای گروه های نمایش فیلم برگزار شود و بعید می دانم مشکلی در این رابطه داشته باشیم. گروه های تصویری و خبرنگاران هم این امکان را دارند که در صورت هماهنگی با روابط عمومی برای تهیه خبر و گزارش مردمی در بخش های دیگر جشنواره حضور یابند.

مدیر روابط عمومی جشنواره سی و ششم درباره مراسم بزرگداشت و مواد تبلیغات نیز گفت: ما بزرگداشت منوچهر اسماعیلی، محمدعلی نجفی و اکبر عبدی را داریم و سیمرغ بلورین عکس، آنونس و تیزر انتخاب می شود و یک دیپلم افتخار هم در این بخش اهدا می شود.

اعلام نام مجری افتتاحیه در روزهای آینده

وی با بیان اینکه هنوز مجری افتتاحیه مشخص نشده است، عنوان کرد: خوشبختانه امسال در دبیرخانه جشنواره برنامه ریزی ها دقیق تر انجام می شود و در روزهای آینده مجری افتتاحیه مشخص می شود.

نجفی در پاسخ به این پرسش که آیا در افتتاحیه نمایش فیلم خاصی داریم و صحبت های نمایش فیلم مجید مجیدی تا چه اندازه صحت دارد، گفت: هنوز به نتیجه قطعی در این رابطه نرسیدیم. با توجه به اینکه فیلم آقای مجیدی تا به حال در ایران نمایش نداشته است، علاقمند هستیم نمایشی در افتتاحیه یا سینمای رسانه تدارک ببینیم، اما این موضوع هنوز قطعی نشده است.

مدیر روابط عمومی جشنواره سی و ششم فجر در پایان درباره روال منظم بلیت فروشی جشنواره برخلاف سال گذشته گفت: در پیش فروش استقبال خیلی خوبی شد و به سرعت سهمیه ای از سازمان ها و ارگان ها اضافه شد و در اختیار مردم قرار گرفت. سهمیه برای گیشه نیز ثابت است. کسانی که موفق به خرید از سایت نشدند، می توانند بلیت خود را از گیشه تهیه کنند.